دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری

پذیرش مقاله عضو هیات علمی واحد خوی در همایش بین‌المللی قرآن و امام خمینی (ره)

مقاله دکتر سید تقی کبیری استادیار و عضو هیات علمی گروه علوم قرآن و حدیث دانشگاه آزاد اسلامی واحد خوی در«همایش بین‌المللی قرآن و امام خمینی(ره)» مورد پذیرش قرار گرفت.
کد خبر : 42399

به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا، مقاله‌ای با عنوان «مهجوریت قرآن و راه‌های بازگشت به آن از منظر امام خمینی(ره)» به «همایش بین‌المللی قرآن و امام خمینی(ره)» ارائه شده بود. این همایش بین‌المللی قرار است در بیستم مهرماه 94 در دانشگاه آزاد اسلامی شهرستان یزد برگزار شود.


دکتر سیدتقی کبیری در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری آنا، درباره اهداف این کنفرانس گفت: این همایش با هدف گسترش اندیشه‌های رهبرکبیر انقلاب اسلامی و با امید فراهم کردن زمینه آشنایی بیشتر با آموزه‌های قرآنی و دیدگاه‌های علمی امام خمینی(ره) برگزار خواهد شد.


محورهای پژوهشی این کنفرانس عبارتند از: اهمیت، جایگاه و ویژگی‌های قرآن در نگاه امام خمینی، اصول، مبانی و روش تفسیری قرآن از منظر امام خمینی، انسان در قرآن از نگاه امام خمینی، جایگاه و نقش قرآن در اندیشه نظری امام خمینی، تجلی قرآن در سیره اجتماعی و سیاسی امام خمینی، اخلاق قرآنی در گفتار و رفتار امام خمینی.


در طول سال‌های گذشته از این مدرس واحد خوی چندین مقاله در ژورنال‌های خارجی و داخلی به چاپ رسیده و مقالات مختلفی از سوی کنفرانس‌های بین‌المللی مانند کشور فرانسه و مالزی و ... مورد پذیرش قرار گرفته بود که به صورت سخنرانی ارائه شده است.


انتهای پیام/

ارسال نظر
قالیشویی ادیب