دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری

فرماندار تهران: بنیاد برکت زنان بی‌سرپرست را یاری کند

فرماندار تهران از بنیاد برکت وابسته به ستاد اجرایی فرمان حضرت امام(ره) خواست با سرمایه‌گذاری از زنان بی‌سرپرست و کودکان یتیم در مناطق محروم حمایت کند.
کد خبر : 42380

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری آنا به نقل از روابط عمومی فرمانداری تهران، عیسی فرهادی معاون استاندار تهران افزود: با توجه به فعالیت بنیاد برکت در مناطق محروم و کم‌تر توسعه‌یافته‌ کشور، ورود این بنیاد به سرمایه‌گذاری در حوزه‌های اجتماعی از جمله در مناطق حاشیه‌ای شهرها از اهمیت بالایی برخوردار است.


وی تصریح کرد: بنیاد برکت تاکنون به منظور توانمندسازی اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی در مناطق محروم کشور فعالیت‌های ارزنده‌ای انجام داده و کارهایی کرده است که سایر دستگاه‌های اجرایی کشور در آن مقوله وارد نشده‌اند.


فرماندار تهران با اشاره به وجود مناطق محروم در سطح استان تهران گفت: در تهران نیز مانند سایر استان‌های کشور، مناطق محروم وجود دارد و به همین دلیل، بنیاد برکت اقدامات ارزشمندی همچون ساخت تعدادی مدرسه در این مناطق انجام داده و در حال احداث و تکمیل بیمارستانی بزرگ در پاکدشت ورامین است.


فرهادی افزود: با توجه به وجود زنان بیسرپرست یا سرپرست خانوار و کودکان یتیم در مناطق محروم شهرستان‌های استان تهران، نیاز به سرمایه‌گذاری در حوزه‌های اجتماعی از سوی بنیاد برکت امری ضروری به نظر میرسد.


وی تصریح کرد: بنیاد برکت در مناطق محروم کشور در بخش تولید و خدمات زیربنایی همچون ساخت مدرسه و مسجد، راه‌سازی، آب‌رسانی و سایرحوزه‌ها اقدامات گسترده‌ای انجام داده است و امیدواریم سرمایه‌گذاریهای این بنیاد در بخش‌های اجتماعی نیز افزایش بیشتری یابد.


بنیاد برکت وابسته به ستاد اجرایی فرمان حضرت امام(ره)، در زمینه‌ کمک به خانواده‌های محروم و بیبضاعت و نیز کمک به توسعه‌ مناطق محروم از طریق توانمندسازی اقتصادی، مدرسه‌سازی و ارایه‌ خدمات پزشکی و درمانی به ساکنان این مناطق فعالیت میکند.


انتهای پیام/

ارسال نظر
قالیشویی ادیب