دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری

استقرار خودروی پیشرفته عیب‌یابی کابل‌های شبکه برق در تهران

مدیرامور بازرگانی و پشتیبانی شرکت توزیع نیروی برق تهران بزرگ از استقرار خودروی پیشرفته عیب‌یابی کابل‌های شبکه برق در تهران خبر داد.
کد خبر : 42125

به گزارش گروه اقتصادی آنا به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی وزارت نیرو، تیموری با تاکید بر اینکه این خودرو از امکانات مدرن کامپیوتری و نرم‌افزاری برخوردار و طبق استانداردهای بین‌المللی در خودروی" تویوتا هایس" نصب و راه‌اندازی شده است، افزود: این خودروها می‌توانند تمامی کابل‌های شبکه را در انواع کابل‌های خشک و روغنی با دقت و سرعت بسیار بالا انجام دهد.


وی تصریح کرد: خودروی پیشرفته عیب‌یاب کابل‌های شبکه 20 کیلوولت در حوزه معاونت هماهنگی و نظارت شمال غرب شرکت توزیع نیروی برق تهران بزرگ تجهیز و استقرار یافت.


تیموری ادامه داد: آموزش تخصصی کاربردی و عملی این خودرو به پرسنل بهره‌برداری پیش‌بینی شده تا با حضور کارشناس فنی شرکت تولید کننده انجام شود. همچنین خدمات پشتیبانی آن نیز طبق قرارداد منعقده تامین و تضمین شده است.


مدیرامور بازرگانی و پشتیبانی شرکت توزیع برق تهران بزرگ خاطر نشان کرد: رفلکتوگراف بسیار پیشرفته و مولد تخلیه خازنی به قدرت 2100 وات ثانیه، گیرنده و فرستنده صوتی با قدرت و دقت بالا، سامانه VLF برای تست کابل‌های خشک و همچنین 5 عدد قرقره کابل‌های 50 متری مجهز به موتور جمع کننده از جمله تجهیزات اصلی این خودرو به شمار می‌روند که بر این اساس پیشرفته‌ترین خودرو عیب یابی کابل‌های شبکه 20 کیلوولت تجهیز شده در کشور محسوب می‌شود.


انتهای پیام/

برچسب ها: برق شبکه برق
ارسال نظر
هلدینگ شایسته