دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
در جمع خبرنگاران؛

وکیل بابک زنجانی: قرائت کیفرخواست به چندین جلسه وقت نیاز دارد

وکیل مدافع بابک زنجانی با اشاره به اینکه به دلیل طولانی بودن کیفرخواست قرائت آن به چندین جلسه وقت نیاز دارد، گفت: دومین جلسه فردا به همین منظور رأس ساعت 8:30 در شعبه 15 دادگاه انقلاب برگزار می‌شود.
کد خبر : 41865

به گزارش خبرنگار اجتماعی خبرگزاری آنا رسول کوهپایه‌زاده وکیل مدافع بابک زنجانی بعد از اتمام دادگاه در جمع خبرنگاران با اشاره به روند برگزاری دادگاه اظهار کرد: امروز اولین جلسه رسیدگی به پرونده بابک زنجانی برگزار شد و طبق قوانین و مقررات شروع دادگاه کیفری با قرائت کیفرخواست آغاز می‌شود که در این پرونده این روند چندین جلسه ادامه دارد.


وی ادامه داد: به دلیل اینکه کیفرخواست طولانی است (237 صفحه) و امروز فقط 65 صفحه از کیفرخواست قرائت شد، دومین جلسه فردا به همین منظور رأس ساعت 8:30 در شعبه 15 دادگاه انقلاب برگزار می‌شود.


وکیل مدافع بابک زنجانی در خصوص ادامه علنی برگزار شدن دادگاه، با توجه به اینکه متهم به مدت دو سال در بازداشت بوده و امکان دفاع از خود را نداشته بیان کرد: امیدوارم در آینده با علنی برگزار شدن دادگاه در مراحل دفاعیات فضا و امکان وجود داشته باشد که هم عموم مردم به این واقعیت برسند که حواشی‌های به وجود آمده در خصوص این پرونده به واقعیت نزدیک است و هم اهل فن متوجه شوند که روند دادگاه چقدر در چارچوب قوانین قرار دارد.


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته