دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
07 مهر 1398 - 15:12
رزمنده دفاع مقدس:

امروز هر ایرانی یک بمب هسته‌ای است و ترامپ از این هراس دارد

رزمنده دفاع مقدس گفت: اگر امروز ترامپ می‌ترسد که به ایران حمله کند، به‌خاطر این بوده که هر بسیجی و ایرانی ما یک بمب هسته‌ای است.
کد خبر : 418142
IMG_5329.JPG

به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا از مینودشت، حبیب‌الله علویان ظهر امروز در مراسم خاطره‌گویی با موضوع دفاع مقدس در جمع دانشگاهیان مینوشت با بیان خاطراتی از دوران جنگ اظهار کرد: مردم ایران در زمان جنگ با تمام توان مقابل دشمن ایستادند و با ایثار خود زمینه‌های رشد و شکوفایی کشور را تا به امروز فراهم کردند.


وی اضافه کرد: انقلاب اسلامی ایران که به این نقطه از پیشرفت رسیده، حاصل 40 سال خون دل خوردن است و هر زمانی که نیاز باشد باز هم به پای کشورمان و انقلاب ایستاده‌ایم.


رزمنده دفاع مقدس تصریح کرد: اگر امروز ترامپ می‌ترسد که به ایران حمله کند، به‌‌دلیل این بوده که هر بسیجی و ایرانی ما یک بمب هسته‌ای است.


علویان با بیان اینکه ممکن است بعضی انتقاداتی داشته باشند، خاطرنشان کرد: روزی فرا خواهد رسید که تمام مشکلات مردم مرتفع شود و خدا را شاکریم که در سایه چنین حکومتی هستیم و امیدوارم انقلاب اسلامی ایران به دست صاحب حضرت مهدی(عج) موعود برسد.


به گزارش آنا؛ در پایان مراسم خاطره‌گویی با موضوع دفاع مقدس با اهدای لوح سپاس از علویان رزمنده سرافراز والامقام تجلیل شد.


انتهای پیام/4078/


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته