دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
امیر سرتیپ حاتمی:

کارهای بزرگتری در آینده از یمنی‌ها خواهید دید

وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح گفت: با وجود اینکه دشمن به توانمندی انصارالله ایمان ندارند، اما کارهای بزرگتری را در آینده از آن خواهید دید.
کد خبر : 418070
N83118459-72690713.jpg

به گزارش خبرنگار حوزه امنیتی و دفاعی گروه سیاسی خبرگزاری آنا، امیر سرتیپ امیر حاتمی در سومین همایش پیشکسوتان جهاد و مقاومت که در باغ‌موزه دفاع مقدس و انقلاب اسلامی برگزار شد ضمن تبریک هفته دفاع مقدس و یاد و خاطر شهدا اظهار کرد: جلسات یاد شهدا به‌نام دفاع مقدس از ارزشمندترین و بابرکت‌ترین جلسات است که عامل ارتقای جمهوری اسلامی است.


او تأکید کرد: وقتی که به مقام شهدا می‌نگریم از بلندی این مقام   تعجب می‌کنیم و در بین اهل بیت(ع) مقامی برای شهدا در نظر گرفته شده که غیرقابل تصور است.


وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح افزود: شهدا نزد خدای متعال بوده و از روزی فراوان بهره می‌برند  و این غیرقابل درک است. بهترین چیزی که می‌تواند به بهترین بنده‌ها دهد شهادت است.


حاتمی با بیان اینکه  بالاترین رستگاری در طول تاریخ شهادت بوده و نیکوکارترین پاداش شهادت است، یادآور شد: شهید بنده‌ای است که با شناختی عمیق و با دادن همه هستی و دارایی برای خدای متعال انتخاب می‌کند.


او خاطرنشان کرد: رسیدن به مقام شهادت توفیق می‌خواهد و باید اخلاص به خرج داد. ما هم‌رزمان از شهدا خاطره‌های زیادی داریم. شهید صیاد شیرازی در هر نمازی از خدا طلب شهادت می‌کرد و همه شهدا بی‌تردید همین‌طور بودند که به این مقام بالا رسیدند.


وزیر دفاع با تأکید بر اینکه ایران اسلامی  پرورش‌دهنده فرهنگ شهادت است، افزود: فرهنگ شهادت در وجود تک‌تک ما نهفته و در جا و زمان خود بروز می‌کند.


حاتمی با بیان اینکه شهدای مدافع حرم کار بزرگی کردند، ادامه داد: دشمنان می‌خواستند در منطقه  شیعه و سنی را به جان هم بیندازند، اما با حضور به موقع مدافعان حرم با شکست مواجه شدند.


او بیان کرد: فرهنگ شهادت آثار ماندگاری برای کشور دارد. کارهای بزرگ در کشور با تأسی از دفاع مقدس است.


وزیر دفاع با بیان اینکه دشمن برنامه‌ریزی کرده که ما نباشیم،  افزود: ما امروز شاهدیم و می‌توانیم نیاز نیروهای مسلح را در همه عرصه‌ها تأمین کنیم؛ چراکه با وجود جوانان، توانمندی بالایی داریم. ما تسلیحات و تجهیزات خود را تولید می‌کنیم و اراده محکمی داریم که با متجاوزان به شدت برخورد می‌کنیم.


حاتمی یادآور شد: امروز آمریکایی‌ها سیاست فشار حداکثری بر ما اعمال می‌کنند و می‌خواهند  ما را از اکسیژن و هوا و آب ما ممانعت کنند. ما راهی جز مقاومت نداریم که در گذشته در دفاع مقدس پیمودیم . اگر آنها اقتصاد ما را نشانه رفته‌اند، آن روزها درباره توانمندی‌های دیگر ما  این صحبت‌ها را مطرح می‌کردند؛ لذا نقاط ضعف خود را رفع می‌کنیم.


او تأکید کرد: امروز باور مقاومت در کشور توسعه پیدا کرده و به کشورهای دیگر ارسال شده است. هر کاری می‌توانیم باید برای یکدیگر انجام دهیم تا از فشارهای برنامه‌ریزی‌شده دشمنان عبور کنیم. فلسطینی‌ها امروز از هر روز دیگری توانمندتر شدند و امروز نیروهای انصارالله اهداف بالاتری را در عربستان سعودی هدف قرار می‌دهند؛ لذا با وجود اینکه دشمن به قدرت انصارالله ایمان ندارد، اما در آینده کارهای بزرگتری را از آنها خواهیم دید. 


انتهای پیام/4079/


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته