دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
همدانی در گفتگو با آنا:

مشکل استقلال ضعف مدیریتی است نه استراماچونی/ بازیکنان تمرکز ندارند

پیشکسوت استقلال گفت: اصلی‌ترین مشکل استقلال نبود مدیریت درست در این باشگاه است و نباید مقصر ناکامی‌ها را استراماچونی بنامیم.
کد خبر : 418064
AG8I1135.jpg

ستار همدانی در گفتگو با خبرنگار حوزه فوتبال گروه ورزشی خبرگزاری آنا، درباره وضعیت استقلال و عدم پیروزی این تیم پس از گذشت پنج هفته از رقابت‌های لیگ برتر گفت: من معتقدم شرایط استقلال با گذشت زمان تغییر می‌کند. نباید استراماچونی را به این زودی قضاوت کنیم و باید تا نیم‌فصل به او فرصت بدهیم. درک متقابل از شرایط این مربی و بازیکنان یک‌شبه به‌دست نمی‌آید و یک تیم با 16 بازیکن جدید به زمان نیاز دارد تا به هماهنگی کامل برسد.


وی افزود: ضمن این‌که یکی از مشکلات اساسی استقلال، نبود مدیریت قوی در این تیم است. در واقع باید در ساختار مدیریت این تیم تغییراتی ایجاد شود. برخی رفتارهای عجیب و غریبی که از استراماچونی می‌بینیم نشئت گرفته از ضعف مدیریتی است که نتوانستند بار روانی این مربی را کم کنند و به این شکل آن‌ها را بروز می‌دهد. به نظرم جذب نیروهای کارآمد در مدیریت استقلال می‌تواند تیم را از بحران نجات بدهد.


همدانی در مورد بازی استقلال در جام حذفی مقابل گل ریحان البرز تأکید کرد: استقلالی‌ها در مسابقات لیگ و جام حذفی هیچ تیمی را نباید دست‌کم بگیرند. آن‌ها باید به یک ثبات فکری برسند و جایگاه خودشان را مشخص کنند. ما تاکنون پنج بازی در رقابت‌های لیگ انجام داده‌ایم که متأسفانه انتظار هواداران برآورده نشده است. از حالا به بعد استقلال باید تلاشش را بیشتر کند تا حداقل نیم‌فصل را از دست ندهد.


پیشکسوت تیم استقلال در مورد مسائل فنی تیم استقلال اظهار کرد: اگر در پنج بازی استقلال در لیگ برتر دقت کنیم، به‌خوبی متوجه می‌شویم آن‌ها در دقایق حساس گل می‌خورند. به این خاطر است که تمرکز تیمی هنوز در استقلال به‌وجود نیامده است. اگر این موارد حل شود، به‌طور حتم استقلالی‌ها در بازی‌های بعدی می‌توانند شکست‌های خود را جبران کنند.


همدانی گفت: به نظرم یکی از مشکلات اصلی استقلال نبود یک بزرگ‌تر در بیرون و داخل این تیم است. اگر استقلال در درون زمین یک فرمانده داشته باشد که به‌درستی بازیکنان را هدایت کند و در بیرون تیم هم یک بزرگ‌تر حضور داشته باشد تا مشکلات اجرایی تیم را حل کند، شرایط استقلال بهتر از گذشته می‌شود.


انتهای پیام/4051/4057/


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته