دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
خسروی در گفتگو با آنا:

داور نمی‌تواند آرپی‌جی و کلاشینکف به زمین ببرد/ بداخلاقی در فوتبال ایران باب شده است

کارشناس داوری گفت: سلاح داور درون زمین کارت‌های زرد و قرمز است و نمی‌تواند با خود آرپی‌جی و کلاشینکف به زمین ببرد.
کد خبر : 417839
وحید کاظمی.jpg

به گزارش خبرنگار حوزه فوتبال گروه ورزشی خبرگزاری آنا، لیگ برتر فوتبال ایران در این فصل بیش از هر زمان دیگری شاهد اعتراض‌ها و شکایات تیم‌های باشگاهی از یکدیگر و داوران است. موج انتقادات و گلایه‌ها آن‌قدر علیه هم زیاد شده که دیگر روزی نیست فردی علیه فردی دیگر یا باشگاهی علیه باشگاهی دیگر اعتراض نکند.


علی خسروی در خصوص این‌که باوجود گذشت پنج هفته از رقابت‌های لیگ برتر فوتبال حجم انتقادات و شکایات بسیار زیاد شده، به خبرنگار ورزشی آنا گفت: حوزه‌های نظارتی باید قانون را محکم‌تر اجرا کنند. متأسفانه فوتبال ایران اسیر بداخلاقی شده و افراد صاحب مسئولیت وظیفه دارند مسائل حقوقی را با دقت بررسی کنند. البته اعتراض در سطح جامعه زیاد شده و باید بپذیریم در کشور بداخلاقی باب شده است.


وی ادامه داد: من بعد از 40 سال حضور در فوتبال ترس این را دارم تا نوه‌ام را به ورزشگاه ببرم. هجوم و حمله علیه داور بسیار زیاد است و وقتی بخواهم نوه‌ام را بانشاط به ورزشگاه ببرم، در نهایت او را با افسردگی به خانه برمی‌گردانم. الفاظ رکیک خیلی زیاد در ورزشگاه‌ها شنیده می‌شود و حتی در یک بازی نمی‌توانیم ببینیم تدارکات تیم به داوری اعتراض نکند.


کارشناس داوری ادامه داد: من خودم کارگر شهرداری بودم و با افتخار حاضرم خیابان را تمیز کنم. فردی که در باشگاه مسئولیت تدارکات را بر عهده دارد نباید در کار داور مسابقه دخالت کند. نه‌تنها فردی که تدارکاتی است بلکه مدیرعامل و دیگر افراد داخل تیم، علیه داوران حرف می‌زنند و به اعتراض می‌پردازند. حتی شاهد این هستیم مربیان و بازیکنان خارجی هم در ایران به داوری اعتراض شدیدی می‌کنند. فردی مانند آندره‌آ استراماچونی که با لگد زیر توپ می‌زند یا به بطری آب ضربه می‌زند، هیچ‌گاه در کشور خود یا دیگر کشورها به خودش اجازه پرخاشگری نمی‌دهد ولی در ایران باب شده که با هر تصمیم داور، پنج بازیکن به سمت او بدوند تا تمرکزش را به هم بریزند و کاری کنند تا به سود تیمشان سود بزند.


وی تأکید کرد: بیشتر اعتراض‌ها متعلق به تیم‌های مطرح فوتبال ایران نظیر پرسپولیس، استقلال، سپاهان، تراکتور و ذوب‌آهن است. بازیکنی را می‌شناسم که فصل گذشته در لیگ یک بازی می‌کرد و علیه داور اعتراض نمی‌کرد ولی این فصل با حضور در یکی از تیم‌های مطرح لیگ برتر بارها علیه داور اعتراض کرده است. داور مسابقه تنها کارت زرد و کارت قرمز دارد و نمی‌تواند آرپی‌جی 7 و کلاشینکف با خود درون زمین ببرد.


انتهای پیام/4048/


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته