دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
07 مهر 1398 - 08:40
نقوی‌حسینی در گفتگو با آنا: 

کشورهای اروپایی نمی‌خواهند به قدرت انصارالله یمن اعتراف کنند

سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس گفت: حمله به آرامکو توسط پهپادهای ساخت نیروهای یمنی صورت گرفته، ولی کشورهای اروپایی نمی‌خواهند به قدرت انصارالله یمن اعتراف کنند و با حاشیه‌سازی ایران را متهم می‌کنند.
کد خبر : 417999

سید حسین نقوی حسینی در گفتگو با خبرنگار حوزه مجلس گروه سیاسی خبرگزاری آنا،  با اشاره به بیانیه سه کشور اروپایی و متهم کردن ایران به دست داشتن در حمله به تأسیسات نفتی آرامکو در عربستان، اظهار کرد: امروز زمانی نیست که پرنده‌ای از جای خود برخیزد و رادارهای پیشرفته کشورها متوجه آن نشود.


سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس با بیان اینکه اتهام زنی به جمهوری اسلامی از اساس بیهوده و باطل است، افزود: حمله به آرامکو توسط پهپادهای ساخت نیروهای یمنی صورت گرفته، ولی کشورهای اروپایی نمی‌خواهند به قدرت انصارالله یمن اعتراف کنند و با حاشیه‌سازی ایران را متهم می‌کنند.


وی افزود: همه دنیا می‌داند اگر این اقدام کار ایران بود اسناد و مدارکی از  آن وجود داشت و حتی رادارها نشان می‌داد، این نمایش فیلم است و عملیات همه چیز را تمام کرد و نشان داد که آنها راه را به خطا رفتند.


نماینده مردم ورامین در مجلس شورای اسلامی درباره وجود ۲۰۰ کلاهک هسته ای رژیم  صهیونیستی و سکوت مجامع بین‌‌المللی خاطر نشان کرد:  رژیم صهیونیستی عضو NPT نبوده و پاسخگوی هیچ مرجعی نیست و آمریکا، شورای امنیت، اروپا هیچ بازخواستی از آنها نمی‌کنند.


انتهای پیام/4082/4079/




انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته