دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
06 مهر 1398 - 11:25
رئیس کمیسیون آموزش مجلس در گفتگو با آنا:

وزارت آموزش و پرورش با مسئول هتاک دانشگاه فرهنگیان برخورد قاطع کند

رئیس کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی گفت: وزارت آموزش و پرورش با مسئول هتاک دانشگاه فرهنگیان برخورد قاطع کند و خانمی که به عزاداری حسینی جسارت کرده از ملت ایران عذرخواهی کند.
کد خبر : 417819
IMG15381704.jpg

محمدمهدی زاهدی در گفتگو با خبرنگار حوزه دانشگاه و سیاست گروه دانشگاه خبرگزاری آنا، با اشاره به جسارت یکی از مسئولان دانشگاه فرهنگیان به عزاداری حسینی اظهار کرد: «این مسئول، عزاداری‌های ماه محرم را بازگشت به دوران تشیع صفوی دانسته و آن را از نشانه‌های حکومت غیر خردورز معرفی کرده است. از وزارت آموزش و پرورش درخواست می‌کنیم که برخورد لازم و قاطعی در این زمینه کند».





وی افزود: «به این خانمی که به حکومت اسلامی اهانت کرده باید بگوییم که شهید حججی‌ها در کجا تربیت یافته‌اند؟ بیش از 200 هزار شهید دفاع مقدس و شهدای هسته‌ای در چه مکتبی رشد پیدا کرده‌اند؟ آنان در مکتب امام حسین(ع) و حکومت جمهوری اسلامی تربیت شده‌اند».


رئیس کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه شهدای ایران اسلامی در هیئات مذهبی رشد کرده‌اند، گفت: «این عزیزان در هیئت‌های امام حسین(ع) به بالندگی رسیده‌اند و به‌نوعی قیام عاشورا بود که توانست انقلاب اسلامی را پیروز کند و تداوم بخش انقلاب، برپایی مجالس حسینی است».



زاهدی تصریح کرد: «تعجب می‌کنم از یک مسئول که از نظر فهم سیاسی، اجتماعی و دینی اینقدر عقب افتاده باشد که متوجه حرکت بالنده و توفنده‌ جمهوری اسلامی که از عزاداری‌های حضرت اباعبدالله‌الحسین(ع) نشئت گرفته‌ است، نباشد. اگر به منطقه پیرامون ایران نگاه کنید، متوجه می‌شوید که عاشقان امام حسین(ع) ایجادکننده جریان حشدالشعبی و نیروهای مقاومت بودند که با داعش مقابله کنند».


وی خاطرنشان کرد: «هیئتی‌ها و عاشورائیان در حزب الله لبنان به قدرتی رسیده‌‌اند که در جنگ‌‌های مختلف، رژیم صهیونیستی را شکست می‌دهند و همین باورهای عاشورایی است که یمنی‌ها می‌توانند در مقابل آل سعود ایستادگی و مقاومت ‌کنند. تعجب است که چرا مسئول دانشگاه فرهنگیان با جریان عاشورایی و انقلابی چنین برخورد بدی داشته است. امیدواریم که وی از ملت ایران، شیعیان و دوستداران اهل بیت(ع) عذرخواهی کند».



بیشتر بخوانید: مسئول هتاک جوابیه داد/ اصرار گلین مقدم بر توهین به هیئات عزاداری/ پاسخ آنا به اظهارات معاون مدیرکل پژوهشی دانشگاه فرهنگیان



خدیجه گلین مقدم معاون مدیرکل آموزش و پژوهش دانشگاه فرهنگیان در دهه اول ماه محرم در صفحه شخصی اینستاگرام با انتشار تصویری از پیامک دعوت مراسم شیرخوارگان حسینی، آن را رواج تشیع صفوی نامید و برگزاری مراسم عزاداری را راهی برای سرگرم کردن مردم در حکومت غیرخردورز دانست!


انتهای پیام/4118/


انتهای پیام/

برچسب ها: محمدمهدی زاهدی
ارسال نظر
هلدینگ شایسته