دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری

معضل حل نشده خط حمله پرسپولیس

تیم فوتبال پرسپولیس با مشکل جدی گلزنی در خط حمله مواجه است.
کد خبر : 417676
_MID1396.jpg

به گزارش خبرنگار حوزه فوتبال گروه ورزشی خبرگزاری آنا، تیم فوتبال پرسپولیس در هفته پنجم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال برابر سپاهان در ورزشگاه آزادی 2 بر صفر بازنده شد تا دومین شکست این فصل را در هفته پنجم متحمل شود.


سرخ‌پوشان پایتخت در پنج بازی این فصل تنها سه گل زده‌اند تا ثابت کنند با فقر گلزنی شدیدی مواجه هستند و در خط حمله مهاجمی که بتواند مشکل گلزنی آن‌ها را حل کند وجود ندارد. 


علی علیپور، جونیور براندائو و امیر روستایی سه بازیکنی هستند که بار گلزنی پرسپولیس بر دوش آن‌هاست اما هیچ یک از گل‌های تیمشان در این فصل را نزده‌اند و سه گل سرخ‌ها را مهدی ترابی، محمدحسین کنعانی‌زادگان و مهدی عبدی به ثمر رسانده‌اند. در حقیقت عبدی جوان که گزینه چهارم خط حمله پرسپولیس است در 10 دقیقه بازی دربی موفق شده برای تیمش گل بزند تا نامش در میان گلزنان این فصل پرسپولیس قرار بگیرد.


فصل گذشته تنهایی علی علیپور در خط حمله عامل افت این بازیکن عنوان شد و گابریل کالدرون با آوردن جونیور براندائو قصد داشت تا قوای هجومی تیمش را تقویت کند اما این مهاجم برزیلی ثابت کرده در سطحی پایین‌تر از لیگ برتر ایران قرار دارد. علیپور هم فاصله بسیار زیادی با روزهای اوجش دارد و اگر شرایط به این منوال پیش برود پرسپولیس با مشکلات زیادی نیم‌فصل اول را تمام خواهد کرد.


تیمی که در 450 دقیقه سه گل زده و متوسط هر 150 دقیقه یک گل را دارد، بدون تردید نمی‌تواند شانسی برای قرار گرفتن در میان تیم‌های بالای جدول را داشته باشد. اتکای پرسپولیس به قدرت خط دفاعی‌اش نیز نمی‌تواند پیروزی‌های یک بر صفر این تیم را تضمین کند چون حریفان به این موضوع پی برده‌اند که راه فتح دروازه بیرانوند شوت‌های از راه دور است.


انتهای پیام/4048/


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته