دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری

ثبت نام برای 20 رشته جدید کارشناسی ارشد واحد شبستر در مرحله تکمیل ظرفیت

معاون آموزش و تحصیلات تکمیلی واحد شبستر از تصویب 20 رشته جدید کاربردی در واحد شبستر و امکان انتخاب داوطلبان در مرحله تکمیل ظرفیت معاونت سنجش و پذیرش خبر داد.
کد خبر : 41766

دکتر ناصر ماهری در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری آنا اظهار کرد: 20 رشته جدید در مقطع کارشناسی ارشد تصویب و در سایت معاونت سنجش و پذیرش قرار گرفت. درگروه­ علوم انسانی رشته­‌های آموزش زبان انگلیسی، علوم تربیتی در دو گرایش، حسابداری، مدیریت بازرگانی (بازاریابی)، فیزیولوژی ورزش (فیزیولوژی فعالیت بدنی و تندرستی)، مشاوره و راهنمایی جزو رشته­‌های مصوب جدید است.


وی در خصوص دیگر رشته­‌های مصوب ادامه داد: فیزیک هسته­‌ای، نانوفیزیک، شیمی دارویی، مهندسی پزشکی، مهندسی عمران (ژئوتکنیک)، مهندسی کامپیوتر (معماری سیستم‌های کامپیوتری)، مهندسی فناوری اطلاعات (طراحی و تولید نرم­افزار)، بیوتکنولوژی کشاورزی، تاریخ هنر جهان اسلام، مرمت و احیای بناها و بافت­‌های تاریخی و طراحی شهری بخش دیگری از 20 رشته مصوب جدید هستند.


رئیس شورای تخصصی آموزش و تحصیلات تکمیلی استان آذربایجان شرقی با توجه به این که با تصویب این رشته‌­ها تعداد رشته­ های واحد شبستر در مقطع کارشناسی ارشد به 75 رشته/گرایش افزایش یافته افزود: داوطلبان ورود به دانشگاه و ادامه تحصیل در مقطع کارشناسی ارشد که در آزمون 94 شرکت کرده­‌اند، اعم از پذیرفته‌شدگان در واحدهای دانشگاهی دیگر و پذیرفته‌نشدگان در این آزمون، می­‌توانند برای انتخاب رشته در تکمیل ظرفیت به سایت azmoon.org مراجعه کنند.


ثبت نام انتخاب رشته مرحله تکمیل ظرفیت مقاطع کارشناسی ­ارشد، دکتری تخصصی و رشته های با آزمون سراسری دانشگاه آزاد اسلامی که از ساعت ۱۴ روز دوشنبه ،۶ مهر آغاز شده بود تا ساعت ۲۴ امروز شنبه ۱۱مهر ادامه خواهد داشت.


انتهای پیام/

ارسال نظر
قالیشویی ادیب