دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری

واحد عجب‌شیر در 17 رشته کارشناسی ارشد در مرحله تکمیل ظرفیت دانشجو می‌پذیرد

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد عجب شیر گفت: ثبت‌نام تکمیل ظرفیت آزمون‌ کارشناسی ارشد این واحد دانشگاهی در 17 رشته تحصیلی آغاز شده است.
کد خبر : 41760

به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا، دکتر جمال بیگی اظهار کرد: برای رفاه حال دانشجویان و با در نظر گرفتن طرح بومی‌گزینی، طرح تصویب گلچینی از رشته‌های مختلف انجام پذیرفته و چندین رشته جدید که مصوبه آنها پس از انتشار دفترچه‌های آزمون صادر شده، به لیست رشته‌های این واحد دانشگاهی اضافه شده که داوطلبان امکان انتخاب آن را دارند.


بیگی افزود: آن دسته ازداوطلبان گرامی که در آزمون کارشناسی ارشد سال 93 شرکت داشته و در این آزمون پذیرفته شده یا نشده‌اند، می‌توانند با مراجعه به سایت مرکز آزمون دانشگاه آزاد اسلامی به نشانیwww.azmoon.org نسبت به انتخاب یکی از رشته‌های این واحد دانشگاهی اقدام کنند.


وی رشته‌های این واحد دانشگاهی در مرحله تکمیل ظرفیت کارشناسی ارشد را مهندسی برق- قدرت، مهندسی مکاترونیک، مهندسی مکانیک-ساخت و تولید، مهندسی مکانیک-تبدیل انرژی، مهندسی برق الکترونیک، بانکداری اسلامی، طراحی شهری، مدیریت بازرگانی-مدیریت مالی، اقتصاد اسلامی، اقتصاد و تجارت الکترونیک، آموزش و پرورش ابتدایی، تحقیقات آموزشی، مدیریت آموزشی، مدیریت مالی، برنامه‌ریزی درسی و آموزش و بهسازی منابع انسانی اعلام کرد.


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته