دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
04 مهر 1398 - 12:10
آزاده‌دل خاطرنشان کرد؛

حمایت ویژه دانشگاه آزاد اسلامی از دانشجویان نخبه علمی

معاون آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه آزاد اسلامی استان گیلان گفت: دانشگاه آزاد اسلامی به‌عنوان بزرگ‌ترین دانشگاه جهان اسلام از دانشجویان نخبه علمی حمایت ویژه‌ای دارد.
کد خبر : 417590
1528709688-photo-.jpg

محمدرضا آزاده‌دل در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری آنا در رشت، با بیان اینکه ثبت‌نام از دانشجویان جدید بر اساس اعلام نتایج آزمون و سوابق تحصیلی آغاز شده است، اظهار کرد: ستاد استقبال از دانشجویان ورودی جدید در تمام واحدها و مراکز دانشگاه در شهرها و شهرستان‌های گیلان تشکیل شد.


وی به تسهیلات اعطایی به دانشجویان در مقاطع مختلف تحصیلی اشاره و اظهار کرد: دانشگاه آزاد اسلامی به‌عنوان بزرگ‌ترین دانشگاه جهان اسلام از دانشجویان نخبه علمی حمایت ویژه‌ای دارد.


معاون آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه آزاد اسلامی گیلان به بیش از ۱۵۰ کد رشته مصوب در دانشگاه آزاد اسلامی رشت و در رشته‌های کاردانی پیوسته و ناپیوسته، کارشناسی، کارشناسی ارشد و دکترا اشاره کرد و افزود: تا امروز 2 هزار و چهار نفر دانشجوی ورودی جدید برای نیمسال نخست سال تحصیلی ۹۸ در واحد رشت ثبت‌نام کرده‌اند و این روند سیر صعودی دارد.


آزاده‌دل با بیان اینکه دانشگاه آزاد اسلامی استان گیلان از دانشگاه‌های پیشرو در حوزه تولید علم در کشور است، بیان کرد: واحد رشت دارای امکانات بسیار خوبی بوده و در برخی رشته‌ها در رتبه برتر کشوری و منطقه‌ای قرار دارد.


وی به سهم دانشگاه آزاد اسلامی در تربیت و پرورش علمی منابع متخصص انسانی کشور اشاره و خاطرنشان کرد: دانشگاه آزاد اسلامی از زمان تأسیس خود در سال ۶۱ با حمایت امام خمینی(ره) تاکنون توانسته دستاوردهای زیادی را به ثمر بنشاند.


معاون آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه آزاد اسلامی گیلان با بیان اینکه این دانشگاه از بدو تأسیس تا به امروز بیش از ۶ میلیون فارغ‌التحصیل و نیروی کار متخصص در کشور تربیت کرده است، گفت: اعضای هیئت‌علمی، همکاران و مسئولان واحدهای دانشگاه تمام تلاش خود را بر بالندگی علمی کشور معطوف کرده‌اند.


انتهای پیام/4103/پ


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته