دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
03 مهر 1398 - 16:42
به‌ مناسبت هفته دفاع مقدس صورت گرفت؛

گشایش نمایشگاه دفاع مقدس در دانشگاه آزاد اسلامی واحد کرمان

نمایشگاه دفاع مقدس همزمان با هفته دفاع مقدس در دانشگاه آزاد اسلامی کرمان افتتاح شد.
کد خبر : 417462
IMG_8193.JPG

به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا از کرمان، عصر امروز به‌ مناسبت هفته دفاع مقدس نمایشگاه دفاع مقدس با حضور علیرضا منظری توکلی هیئت‌رئیسه دانشگاه آزاد اسلامی کرمان و مسئول دفتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌های آزاد استان کرمان در دانشگاه آزاد اسلامی کرمان افتتاح شد.


مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی واحد کرمان در حاشیه افتتاح این نمایشگاه اظهار کرد: این نمایشگاه با هدف ترویج فرهنگ فرهنگ ایثار و شهادت و ایجاد فضای معنوی در ورودی اصلی  دانشگاه  آزاد اسلامی واحد کرمان برپا شده است.


امیر ریاحی اضافه کرد: این مجموعه شامل قسمت‌های متفاوت و فرهنگی است که مسئولان حراست دانشگاه و نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌های آزاد اسلامی استان کرمان در راه‌انداری آن همکاری داشتند.


وی توضیح داد: در نمایشگاه دفاع مقدس بخشی با عنوان موک ثبت‌نام پیاده‌روی اربعین وجود دارد که ثبت‌نام کاروان‌های پیاده‌روی خواهران و برادران در آن انجام می‌شود.


به گزارش آنا؛ در نمایشگاه دفاع مقدس  فعالیت‌های اردوهای جهادی به صورت تصویری به نمایش گذاشته شده است.


همچنین غرفه‌های فرهنگی‌ فروشگاه کتاب با همکاری کانون مهدویت و فروشگاه عفاف و حجاب که با استقبال خوبی مواجه شده با همکاری نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌های آزاد اسلامی استان کرمان رهبری و غرفه‌های امر به معروف و نهی از منکر با همکاری حراست دانشگاه در حال ارائه خدمات هستند.


 این نمایشگاه  تا 10 مهرماه ادامه خواهد داشت.


انتهای پیام/4078/


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته