دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
01 مهر 1398 - 09:20
معاون آموزش‌های عمومی و مهارتی دانشگاه آزاد کرمان:

معلمان باید الگوی خوبی برای دانش‌آموزان باشند/ خودسازی نخستین وظیفه هر معلم

معاون آموزش‌های عمومی و مهارتی دانشگاه آزاد اسلامی کرمان با بیان اینکه معلمان باید ارزش خود را دانسته و الگوی خوبی برای دانش‌آموزان باشند، گفت: علم نور است و نور بر دل‌های پاک می‌تابد؛ بنابراین نخستین وظیفه هر معلم خودسازی است.
کد خبر : 416872
IMG_4157.JPG

به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا از کرمان، مجید خزاعی معاون آموزش‌های عمومی و مهارتی  دانشگاه آزاد اسلامی واحد کرمان صبح امروز در جلسه هم‌اندیشی آغاز سال تحصیلی جدید در جمع معلمان و مدیران مدارس با تبریک فرارسیدن بهار علم، دانش، معرفت و هفته دفاع مقدس گفت: هفته دفاع مقدس یادآور دلاورمردی‌ها و رشادت‌های مردان بزرگی است که رفتند تا ارزش‌های اسلامی پابرجا بماند و امیدوارم بتوانیم این ارزش‌ها را به پاس حرمت خون شهدا ادامه دهیم.


وی با بیان اینکه معلمی شغل انبیاست، شما باید ارزش خود را بدانید و از ایشان الگو بگیرید تا بتوانید الگوی خوبی برای دانش‌آموزان باشید، اظهار کرد: علم نور است و نور بر دل‌های پاک می‌تابد، بنابراین نخستین وظیفه هر معلم خودسازی است.


معاون آموزش‌های عمومی و مهارتی واحد کرمان اضافه کرد: معلم خوب باید متعلم خوبی هم باشد و همواره علم خود را به‌روز کند و از سؤال پرسیدن و یادگیری از همکاران خود ترس نداشته باشد.


خزاعی خطاب به فرهنگیان عنوان کرد: آستانه تحمل خود را بالا ببرید و از مسائل حاشیه‌ای بپرهیزید و با یکدیگر همدل و همزبان باشید.


وی یادآور شد: با توجه به غیردولتی بودن مدارس سما و وضعیت اقتصادی جامعه باید بیش از گذشته خانواده‌ها را درک  و خواسته‌های آنان را فراهم کنید. 


انتهای پیام/4078/4062/


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته