دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
03 مهر 1398 - 16:39
پزشک و متخصص روانشناسی سلامت:

آموزش‌های لازم برای استفاده از فضای مجازی در خانواده‌ها ارائه نشده است

متخصص روانشناسی حوزه سلامت گفت: متاسفانه خانواده‌ها به دلیل عدم ارائه آموزش‌های لازم در حوزه فضای مجازی، کاربرد لازم در این بخش را بلد نیستند و به‌همین علت اختلافات در خانواده‌ها به اوج می‌رسد و به افزایش رشد طلاق در جامعه منجر می‌شود.
کد خبر : 417424

امین رفیعی‌پور در گفتگو با خبرنگار حوزه زنان و خانواده گروه اجتماعی خبرگزاری آنا درباره نقش فضای مجازی در کاهش یا افزایش طلاق اظهار کرد: قطعا فضای مجازی در افزایش نرخ طلاق تاثیر بسیاری دارد و دلیل عمده آن این است که فضای مجازی در جامعه وارد شده، اما فرهنگ سازی همگام با آن انجام نشده است.


وی افزود: قبل از اینکه فضای مجازی را برای فرزندانمان تعریف کنیم و آموزشهای لازم را به آنها بدهیم به طور ناگهانی اجازه دسترسی به فضای مجازی را در تمامی سنین به همه دادیم.


پزشک و متخصص روانشناسی سلامت با بیان اینکه در دنیا به شکلی نیست که اجازه دسترسی دره تمام نقاط به همه افراد بدهند، گفت: متاسفانه کوچکترها و بزرگترها چون آموزش لازم را برای فضای مجازی ندیده‌اند در نتیجه کاربرد لازم در فضای مجازی را خوب بلد نیستند و اختلافات در خانواده‌ها اوج می‌گیرد و این اختلافات منجر به افزایش رشد طلاق در جامعه می‌شود.


انتهای پیام/4046/


انتهای پیام/

برچسب ها: فضای مجازی
ارسال نظر
هلدینگ شایسته