دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
03 مهر 1398 - 12:34
معاون دانشجویی فرهنگی دانشگاه آزاد اسلامی بندرعباس:

الگوهای رفتاری و سیره عملی شهدا بین جوانان ترویج شود

معاون دانشجویی و فرهنگی دانشگاه آزاد اسلامی واحد بندرعباس، فراگیرشدن فرهنگ معنویت و ارزش‌های دفاع مقدس در جامعه دانشگاهی را خواستار شد و گفت: متولیان فرهنگی الگوهای رفتاری و سیره عملی شهدا را بین جوانان ترویج دهند.
کد خبر : 417377
IMG_6413.jpg

سعید مرادپور در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری آنا در بندرعباس با گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان انقلاب اسلامی و هفته دفاع مقدس اظهار کرد: شهیدان انقلاب اسلامی با تأسی از مکتب امام‌حسین(ع) توانستند با عزت، شهامت و شهادت خود عظمت ایران و ایرانی را در دنیا به نمایش بگذارند.


وی با بیان اینکه دانشگاه آزاد اسلامی واحد بندرعباس به دنبال پیوند معنوی، عرفانی و عاطفی بین ارزش‌های دوران دفاع مقدس با دانشجویان است،  اضافه کرد: حرکت در مسیر سیاستگذاری فرهنگی براساس رهنمودهای مقام معظم رهبری، بسط، گسترش فرهنگ ایثار و ارزش‌های انقلاب اسلامی در بین جوانان از برنامه‌های این دانشگاه در هفته دفاع مقدس است.


معاون دانشجویی و فرهنگی دانشگاه آزاد اسلامی واحد بندرعباس با تشریح برنامه‌های هفته دفاع‌مقدس این دانشگاه توضیح داد: مقرر شده با تشکیل جلسه و برنامه‌ریزی درباره برگزاری هرچه بهتر برنامه‌ها تا پایان هفته دفاع مقدس  برنامه‌های ذیل با حضور مسئولان و دانشگاهیان صورت گیرد.


مرادپور، فضاسازی دانشگاه متناسب با هفته دفاع مقدس، غبارروبی گلزار شهدای گمنام در دانشگاه، دیدار با خانواده شهدا و جانبازان هشت سال دفاع مقدس، تهیه جدول روزشمار هفته دفاع مقدس و نصب در دانشگاه، برگزاری مسابقات ورزشی ویژه کارکنان و اعضای هیئت‌علمی، برگزاری نشست تخصصی با حضور راویان دفاع مقدس، برگزاری نمایشگاه عکس با موضوع هفته دفاع مقدس، پیاده‌روی کارکنان با عنوان وحدت ملی خانواده و ورزش همگانی را از برنامه این ایام اعلام کرد.


وی، فراگیر شدن فرهنگ معنویت و ارزش‌های دفاع مقدس در جامعه دانشگاهی را خواستار شد و گفت: متولیان فرهنگی باید الگوهای رفتاری و سیره عملی شهدا را بین جوانان ترویج دهند تا ارزش‌های دفاع مقدس به طور مستمر به نسل جوان یادآوری شود.


انتهای پیام/4078/


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته