دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
01 مهر 1398 - 14:36
رئیس دانشگاه آزاد بندرعباس تأکید کرد؛

لزوم تقویت فعالیت‌های مهارت‌محور در مدارس و دانشگاه‌ها

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد بندرعباس با تأکید بر تقویت فعالیت‌های مهارت‌محور در مدارس و دانشگاه‌ها گفت: مهارت‌آموزی و فراگیری علوم کاربردی باید در مدارس ترویج شده و به آن توجه جدی شود.
کد خبر : 416975
13980701 (139).jpg

به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا از بندرعباس، احسان کامرانی رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد بندرعباس که به‌مناسبت آغاز سال تحصیلی جدید ظهر امروز در مدارس سمای بندرعباس حضور یافته بود با تبریک آغاز سال تحصیلی جدید، دانش‌آموزان را سرمایه‌های اصلی کشور خواند و اظهار کرد: سرمایه‌گذاری روی تعلیم و تربیت کودکان و نوجوانان باید با دقت و در چارچوب استانداردهای اخلاقی و انقلابی انجام شود.



وی با یادآوری اینکه آموزگاران و مسئولان مدارس وظایف سنگینی بر دوش دارند، افزود: باید طوری برنامه‌ریزی کنند که بتوانند زمینه رشد و بالندگی دانش‌آموزان را فراهم آورند.


کامرانی تأکید کرد: استفاده از روش‌های نوین آموزشی، ایجاد نشاط و شادابی می‌تواند موفقیت دانش‌آموزان را به‌خوبی رقم بزند و موجب توسعه‌یافتگی کشور در آینده شود.


رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد بندرعباس در حاشیه این بازدید و دیدار با معلمان و مسئولان مدارس با بیان اینکه آموزش‌های تئوری به تنهایی نمی‌تواند کارساز باشد، بیان کرد: فراگیری آموزش‌های مهارتی در کنار آموزش‌های تئوری می‌تواند زمینه تولید علم و اشتغالزایی در جامعه را فراهم کند.


وی نظارت دقیق بر امور و حرکت در چارچوب تعیین‌شده را خواستار شد و خاطرنشان کرد: برنامه‌ریزی بر اساس سیاست‌های دانشگاه و سند تحول بنیادین آموزش و پرورش باید با اجرا و نظارت دقیق صورت گیرد که این مهم یکی  از رسالت‌های مهم مدیران و کادر آموزشی و کارکنان مجموعه است.



کامرانی اظهار کرد: امید است با همراهی و همدلی بتوانیم با تربیت نیروی انسانی توانمند و متعهد و مورد نیاز جامعه گام بلندی در راه اعتلای کشور برداریم.


به گزارش آنا، رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد بندرعباس در این بازدید از امکانات، فضای آموزشی، آزمایشگاه‌ها، کارگاه‌ها و دیگر بخش‌های مدارس سما بازدید کرد.


انتهای پیام/4103/


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته