دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
03 مهر 1398 - 11:59
سردار هادیانفر:

روند کاهش آمار تصادفات متوقف شده است/ افزایش یک درصدی تصادفات در دو سال اخیر

رئیس پلیس راهور ناجا از افزایش بیش از یک درصدی آمار تصادفات در دو سال اخیر خبر داد و گفت: دو سال است که روند کاهش آمار تصادفات متوقف شده است.
کد خبر : 417373
8546.jpg

به گزارش خبرنگار حوزه انتظامی گروه اجتماعی خبرگزاری آنا، کمال هادیانفر ظهر امروز در کمیته هماهنگی اجرای طرح‌های ترافیکی که در شهرک آزمایش برگزار شد با اشاره به طرح تابستانه پلیس راهور گفت: خوشبختانه این طرح را با موفقیت پشت سر گذاشتیم و پلیس در ۲۱۷ کیلومتر در جاده‌ها حضور داشت و به کنترل رفت و آمدها پرداخت.


وی ادامه داد: برای کاهش تصادفات و تلفات جاده‌ای نیازمند مشارکت همه نهادها و دستگاه‌ها هستیم و در نوروز مشاهده کردیم که وقتی همه نهادها پای کار بودند، حدود 17 درصد تصادفات کاهش پیدا کرد، اما بعد از ایام نوروز شاهد کاهش تصادفات و تلفات نبودیم.


رئیس پلیس راهور ناجا با بیان اینکه طی دو سال اخیر کاهش تصادفات را شاهد نبودیم اظهار کرد: از سال 85 به بعد کاهش چشمگیری در تصادفات داشتیم اما در دو سال اخیر نه تنها تصادفات کاهش نداشت بلکه شاهد افزایش یم درصدی تصادفات بودیم.


هادیانفر گفت: پلیس مسئول تصادف‌های رخ داده نیست، ما معتقدیم تصادفات ناشی از رفتار رانندگان، عیوب معابر و عدم رفع نقاط حادثه خیز و .... است و مأموران راهور ناظر بر رفتار رانندگان هستند و پلیس مدیریت ترافیک را بر اساس قانون انجام می‌دهد.


وی خاطرنشان کرد: برای کاهش تصادفات همه نهادها باید پای کار باشند.


انتهای پیام/4110/


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته