دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
03 مهر 1398 - 09:44
رئیس دانشگاه آزاد اسلامی بندرلنگه خبر داد؛

راه‌اندازی مرکز مشاوره خدمات کارآفرینی در دانشگاه آزاد اسلامی بندرلنگه

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد بندرلنگه گفت: مرکز مشاوره خدمات کارآفرینی برای نخستین‌بار در این واحد دانشگاهی راه‌اندازی می‌شود.
کد خبر : 417314
09060530-7bb9-4a0c-8f51-e55991ed6aaa.jpg

به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا از بندرلنگه، محمود صباحی‌زاده صبح امروز در جلسه کارگروه کار‌آفرینی شهرستان بندرلنگه از راه‌اندازی مرکز مشاوره خدمات کارآفرینی در دانشگاه آزاد اسلامی واحد بندرلنگه خبر داد.


وی اضافه کرد: مرکز مشاوره خدمات کارآفرینی که با همت اعضای هیئت‌علمی دانشگاه و چهره‌های برتر کارآفرین شهرستان بندرلنگه راه‌اندازی می‌شود به افراد حقیقی و حقوقی در موضوعات کاری از جمله خدمات کارآفرینی، استعدادیابی کارآفرینی، معرفی بازار موجود، کارآفرینی و کسب‌وکار مشاوره خواهد داد.


رئیس دانشگاه آزاد اسلامی بندرلنگه عنوان کرد: خلأ چنین مرکزی در غرب استان هرمزگان احساس می‌شد و با توجه به در اختیار داشتن استادان مجرب و متخصص ‌راه‌اندازی این مرکز در کارگروه کارآفرینی شهرستان مصوب و واحد بندرلنگه به لحاظ داشتن زیرساخت‌ها متولی این امر شد.


صباحی‌زاده تأکید کرد: امیدوارم با راه‌اندازی مرکز مشاوره خدمات کارآفرینی در بخش اشتغال، کارآفرینی و کم‌کردن نرخ بیکاری سهم کوچکی در این راستا داشته باشیم.


انتهای پیام/4078/4062/


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته