دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
02 مهر 1398 - 17:00
توسط ستاد اجرایی فرمان حضرت امام(ره)؛

۱۵ هزار شغل در استان کرمانشاه ایجاد می‌شود

رئیس ستاد اجرایی فرمان حضرت امام(ره) گفت: تا سه سال آینده ۱۵ هزار شغل در استان کرمانشاه ایجاد می‌شود.
کد خبر : 417232

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری آنا از بنیاد برکت ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره)، با افتتاح آموزشگاه ۱۵ کلاسه برکت نصر در شهرستان سرپل ذهاب، ۱۲ مدرسه برکت با مجموع ۱۸۰ کلاس درس که ۱۰ باب آن در مناطق زلزله‌زده استان کرمانشاه واقع است، به شکل رسمی شروع به فعالیت کردند.


رئیس ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) در مراسم افتتاح آموزشگاه برکت نصر با تبریک آغاز سال جدید تحصیلی و گرامیداشت هفته دفاع مقدس، خطاب به دانش آموزان تصریح کرد: شما لشکر امام زمان (عج) برای حفظ نظام مقدس اسلامی هستید.


مخبر با تأکید بر ادامه فعالیت‌های عمرانی و خدماتی ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) در شهرستان سرپل ذهاب گفت: علاوه بر مدرسه‌سازی، ایجاد اشتغال نیز در سرپل ذهاب در دستور کار است و از ۱۵ هزار شغلی که طی سه سال آینده در استان کرمانشاه به بهره‌برداری خواهد رسید، ۱۵۰۰ شغل در این شهرستان ایجاد می‌شود.


وی از تأمین کانکس برای تمامی مدارس عشایر در سطح استان کرمانشاه توسط ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) خبر داد و اظهار کرد: دانش‌آموزان باید بتوانند با آرامش خاطر به تحصیل بپردازند تا با عالم شدن، از نظام اسلامی دفاع کنند. بر اساس تدابیر مقام معظم رهبری، علم باید از ایران به سایر نقاط دنیا صادر شود.


انتهای پیام/4087/


 


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته