دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری

راز پروازی بودن سرمربی بلژیکی تیم ملی فوتبال

علت حضور کم مارک ویلموتس در ایران مشخص شد.
کد خبر : 417094
_MID0062.jpg

به گزارش خبرنگار حوزه فوتبال گروه ورزشی خبرگزاری آنا، مارک ویلموتس و دستیاران خارجی‌اش از زمانی که با فدراسیون فوتبال قرارداد بسته‌اند بیشتر در زمان برگزاری دیدارهای تیم ملی در ایران حضور دارند و کمتر پیش آمده تا وقت خود را در ایران سپری کنند.


سرمربی بلژیکی تیم ملی باوجود گذشت چهار هفته از رقابت‌های لیگ برتر فوتبال تنها دیدار تیم‌های گل‌گهر سیرجان و پارس جنوبی را از هفته سوم و دربی 90 سرخابی‌ها را از هفته چهارم در ورزشگاه تماشا کرده و دستیاران خارجی وی نیز هیچ مسابقه‌ای را از نزدیک ندیده‌اند.


مسئولان فدراسیون فوتبال در برابر این رفتار ویلموتس سکوت اختیار کرده‌اند تا او مربی پرواز لقب بگیرد و دلیل این موضوع بدون تردید پرداخت نشدن مطالبات مالی سرمربی بلژیکی است. علی سلیمانی خزانه‌دار فدراسیون فوتبال اعلام کرده قسط‌های اول و دوم ویلموتس یکجا به او داده می‌شود و باید منتظر ماند تا وعده خزانه‌دار محقق شود.


تیم ملی فوتبال پس از دیدار روز پنج‌شنبه 18 مهر 98 با کامبوج، روز سه‌شنبه 23 مهر بازی بسیار مهمی مقابل بحرین در خاک این کشور دارد و روز 23 آبان هم باید در عراق به مصاف تیم ملی این کشور برود. نجابت ویلموتس و سکوت در مورد نگرفتن مطالبات او نباید باعث شود تا تیم ملی فوتبال ایران در راه جام جهانی 2022 قطر و جام ملت‌های آسیا 2023 چین آسیب ببیند و این خواسته تمامی فوتبال دوستان کشورمان است.


انتهای پیام/4048/


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته