دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
01 مهر 1398 - 18:00
در بازدید از مرکز خنداب عنوان شد؛

قول سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی استان مرکزی برای توسعه رشته‌های کاربردی

سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی استان مرکزی قول مساعد داد که با همکاری مسئولان شهرخنداب گام‌های مثبتی درباره بررسی و حل مشکلات موجود و توسعه رشته‌های کاربردی متناسب با نیاز خنداب برداشته شود.
کد خبر : 417049
photo5785434421204202465.jpg

به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا از اراک، حسین کلانتری سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی استان مرکزی و واحد اراک ظهر امروز در حاشیه بازدید از روند فعالیت‌های آموزشی و بررسی مشکلات و توسعه رشته‌های کاربردی دانشگاه آزاد اسلامی مرکز خنداب با آگاهی از مشکلات این مرکز قول مساعد داد که با همکاری فرمانداری، شهرداری و اعضای شورای شهرخنداب گام‌های مثبتی درباره بررسی و حل مشکلات موجود، خرید و اختصاص ساختمان و توسعه رشته‌های کاربردی متناسب با نیاز شهرستان برداشته شود.


وی با قدردانی از اقدامات انجام شده اظهار کرد: با توجه به پیشینه تاریخی و جمعیت خنداب باید مسئولان دانشگاه آزاد اسلامی واحد اراک تلاش کرده و یک محیط آموزشی استاندارد و بانشاط برای دانشجویان مهیا کنند و در این مسیر محکم و استوار گام بردارند.


سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی استان مرکزی با بیان اینکه بخشی از موانع اجرایی در دانشگاه آزاد اسلامی مربوط به مسائل خارج از سیستم است، تصریح کرد: اگر خودمان را به جامعه و کسانی که قصد خدمت‌رسانی به آنان را داریم اثبات کنیم، قطعاً در رفع موانع نیز موفق خواهیم بود.


کلانتری با استماع گزارش و قول‌های مساعد مسئولان شهر خنداب تأکید کرد: در صورتی که 50 درصد هزینه خرید ساختمان جدید از سوی مسئولان شهر تأمین شود، 50 درصد دیگر از سوی دانشگاه تأمین خواهد شد.


به گزارش آنا؛ سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی استان مرکزی و واحد اراک از ساختمان مرکز آموزشی خنداب بازدید و مقرر شد طبق توافق و مقررات دانشگاه برای خرید این ساختمان اقدامات لازم انجام شود.


انتهای پیام/4078/4121/


انتهای پیام/

برچسب ها: حسین کلانتری
ارسال نظر
هلدینگ شایسته