دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
13 خرداد 1398 - 20:09
استاندار مرکزی مطرح کرد:

پیش‌بینی تسهیلات 80 میلیاردی برای ایجاد شهرک پرورش ماهی در خنداب

استاندار مرکزی گفت: تأمین 80 میلیارد ریال تسهیلات بانکی از منابع ملی برای ایجاد شهرک پرورش ماهیان زینتی در خنداب پیش‌بینی شده است.
کد خبر : 386094
144.jpg

به گزارش گروه استان‌های خبرگزاری آنا از استانداری مرکزی، سید علی آقازاده در نشست ستاد راهبری و مديريت اقتصاد مقاومتی استان مرکزی و شهرستان خنداب گفت: تمرکز و برنامه‌ریزی برای سرمایه‌گذاری در شهرستان خنداب وظیفه مهم دستگاه‌های اجرایی ذیربط در سال جاری است.


وی اظهار کرد: سهمیه ویژه‌ای از اعتبارات و تسهیلات بانکی باید برای شهرستان‌های کمتر توسعه یافته نظیر خنداب و کمیجان تخصیص یابد.


استاندار مرکزی با تأکید بر اینکه سازمان انرژی اتمی با تأمین تجهیزات پزشکی برای توسعه بیمارستان خنداب مشارکت فعال دارد، اضافه کرد: دستگاه‌های دیالیز و اتاق عمل برای این مجموعه درمانی با همکاری افراد خیّر تهیه شده است.


آقازاده عنوان کرد: با ساخت و تکمیل این مجموعه درمانی گام‌های بلندی در راستای محرومیت‌زدایی و توسعه‌یافتگی شهرستان خنداب ایجاد خواهد شد.


وی توضیح داد: تأمین 80 میلیارد ریال تسهیلات بانکی از منابع ملی برای ایجاد شهرک پرورش ماهیان زینتی در خنداب پیش‌بینی شده است.


استاندار مرکزی یادآور شد: مرمت ساختمان تاریخی و تبدیل گرمابه به رستوران سنتی از دیگر مصوبات نشست اقتصاد مقاومتی در خنداب است.


آقازاده متذکر شد: استخر خنداب به علت کمبود اعتبار به مرحله بهره‌برداری نرسیده که در توافق سازمان نوسازی مدارس برای راه‌اندازی این استخر 10 میلیارد ریال اعتبار از سوی استان مرکزی و به همین میزان از سازمان نوسازی مدارس تأمین می‌شود.


انتهای پیام/4078/4117/


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته