دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
01 مهر 1398 - 15:52
مدیر کل کمیته امداد استان لرستان:

هیچ مددجوی سیل‌زده آواره‌ای در لرستان وجود ندارد

مدیر کل کمیته امداد استان لرستان با بیان اینکه هیچ مددجوی سیل‌زده آواره‌ای در لرستان وجود ندارد، گفت: تمامی مددجویان تحت پوشش کمیته امداد این استان که بر اثر سیل آواره شدند اسکان یافتند و تا پایان سال در منازل خود حضور خواهند داشت.
کد خبر : 416918
MIRL5303.jpg

جاسم محمدی در گفتگو با خبرنگار حوزه رفاه گروه اجتماعی خبرگزاری آنا، درباره اقدامات کمیته امداد برای مسکن مددجویان  سیل‌‌زده اظهار کرد: از روز اول حادثه سیل، آنچه که بنیاد مسکن برای مددجویان کمیته امداد در نظر گرفت خدماتی بود که برای خانه‌های تخریبی و تعمیری داده شد.


وی افزود: تا امروز حدود 3 هزار و 500 واحد تعمیراتی در سطح استان لرستان مربوط به مددجویان کمیته امداد بود که کار تعمیرات کلیه مناطق سیل زده در این استان به اتمام رسیده است.


مدیرکل کمیته امداد استان لرستان گفت: مبلغ 2 میلیون تومان به خانواده‌های مددجوی سیل زده و همینطور 5 میلیون تومان به مددجویان نیازمند سیل زده به عنوان وام کارگشایی پرداخت شد.


محمدی با بیان اینکه مشکل خانه‌های مددجویان کمیته امدادی که در حریم و بستر رودخانه‌ها بوده و تخریب شده و هنوز بنیاد مسکن، زمینی را برای آنها درنظر نگرفته است، همچنان وجود دارد، ادامه داد: بر اساس نظریه کارشناسان بنیاد مسکن 2 هزار و 107 خانه تخریب‌شده وجود داشت که ساخت بخش عمده‌ای از آن شروع شده است و بیش از 1600 واحد آن پروانه ساخت گرفته و شروع به فعالیت کردند.


وی در خصوص اعطای واحد به مددجویان کمیته امداد اظهار کرد: اولین مرحله همکاری با گروه جهادی قرارگاه کربلا بوده که عید فطر دو واحد و عید قربان 4 واحد به مددجویان تحویل داده شد و تا پایان مهرماه 300 واحد دیگر به مددجویان سیل زده کمیته امداد تحویل داده می‌شود ضمن اینکه متعهد هستیم تا پایان سال تمامی خانه‌ها را به همراه وسایل منزل تحویل مددجویان بدهیم.


محمدی اضافه کرد: تمامی مددجویان کمیته امداد پس از حادثه سیل یا در منازل اقوام اسکان یافتند و یا اماکنی که خود کمیته امداد در نظر داشت آنها را اسکان داد که تاکنون هیچ کدام مددجویی آواره در استان نیستند و تا پایان سال واحدهای آنها تحویل داده خواهد شد.


انتهای پیام/4046/


انتهای پیام/

برچسب ها: بنیاد مسکن
ارسال نظر
هلدینگ شایسته