دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
31 شهريور 1398 - 16:52

شکایت حمیدرضا ترقی از یک عنصر جریان انحرافی

عضو شورای مرکزی حزب مؤتلفه اسلامی به توئیت «عبدالرضا داوری» یکی از عناصر جریان انحرافی واکنش نشان داد و نیز از او شکایت کرده است.
کد خبر : 416810

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری آنا حمیدرضا ترقی به توئیت «عبدالرضا داوری» یکی از عناصر جریان انحرافی واکنش نشان داد و نیز از او شکایت کرده است.


در متن پیام عضو شورای مرکزی حزب مؤتلفه اسلامی آمده است: درسال ۷۹ که انتخابات دست دولت اصلاحات بود، فردی به‌نام «رمضان‌پور» از سوی فرماندار و اصلاح‌طلبان اجیر شده بود تا چنین اتهامی را به بنده بزند تا هیئت اجرایی انتخابات بنده را رد صلاحیت کند، درحالی که در دوره پنجم تمام استعلام‌ها مثبت بود و تأیید شده بودم و چهار سال در مجلس بودم، وقتی این ادعا در هیئت اجرایی مطرح می‌شود فرماندار وقت آقای خردمند تلفن این فرد را می‌گیرد و روی پخش صدا می‌گذارد تا اعضا بشنوند، وی این ادعا را مطرح می‌کند ولی اعضا هیئت اجرایی که کاملاً بنده را می‌شناسند قبول نکرده و می‌گویند قبل از انقلاب ترقی ۱۹ سال داشته که به زندان رفته و تا پیروزی انقلاب اسلامی چند بار دیگر دستگیر شده است؛ بنابراین چطور شکنجه‌گر ساواک بوده است؟


موضوع را من به دادگاه منعکس و شکایت کردم و دادگاه حکم فوق را صادر کرد.


حال ارتباط این عوامل اصلاح‌طلب با جریان انحرافی، نشان از اتحاد و همکاری اصلاح‌طلبان و جریان انحراف برای تخریب نیروهای انقلاب دارد و اثبات می‌کند که اصلاح‌طلبان و جریان انحراف دو سر یک قیچی علیه انقلابیون هستند.


بدیهی است نسبت به شکایت قضایی علیه عبدالرضا داوری، که تأمین‌کننده خوراک برای آمدنیوز ضدانقلاب  است، اقدام خواهم کرد.


به گزارش آنا، عبدالرضا داوری یکی از اعضای جریان انحرافی در توئیتی ادعا کرده بود که حمیدرضا ترقی در شکنجه زندانیان سیاسی پیش از انقلاب با ساواک همکاری داشته است.



انتهای پیام/4079/


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته