دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
20 آذر 1398 - 19:09
امروز صورت گرفت؛

اعضای شورای عالی انقلاب فرهنگی با آرمان‌های امام راحل(ره) تجدید میثاق کردند

دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی به همراه اعضای شورای عالی انقلاب فرهنگی، معاونین و مدیران دبیرخانه این شورا با حضور در مرقد مطهر امام خمینی(ره) با آرمان‌های امام راحل (ره) تجدید میثاق کرد.
کد خبر : 416759
ImageViewerT.jpg

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری آنا از شورای عالی انقلاب فرهنگی، حجت‌الاسلام سیدسعید رضا عاملی به همراه اعضای شورای عالی انقلاب فرهنگی، معاونان و مدیران دبیرخانه این شورا امروز با حضور در مرقد مطهر امام خمینی(ره) با آرمان‌های امام راحل (ره) تجدید میثاق کرد.


عاملی در حاشیه این مراسم با اشاره به سیوپنجمین سالروز تأسیس شورای عالی انقلاب فرهنگی گفت: امام خمینی(ره) شخصیت بزرگی بودند که با اندیشه بزرگ خود منشأ انقلاب کبیر اسلامی شدند.
وی افزود: امام خمینی(ره) پایه‌گذار مسیر جدیدی برای تاریخ بشریت شدند که در دوران حاکمیت مارکسیسم و لیبرالیسم و سوسیالیسم، بار دیگر اسلام توانست نفس دوباره‌ای بگیرد و به نوعی شاهد شکل‌گیری و تحقق مسیر دستیابی به تمدن نوین اسلامی باشیم.


دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی بیان کرد:‌ همه نسل‌های بعد از امام خمینی(ره) وامدار شخصیت عظیم این معمار کبیر هستند و از آنجا که ایشان مؤسس انقلاب اسلامی و تشکیل دهنده ستاد فرهنگی انقلاب و شورای عالی انقلاب فرهنگی بودند، هر اتفاقی که در عرصه علم و فناوری و فرهنگ کشور محقق می‌شود، ریشه در اندیشه توحیدی و الهی دارد که ایشان پایه گذاشتند.


انتهای پیام/4118/


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته