دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
31 شهريور 1398 - 12:34
در فرهنگسرای امید؛

خاطرات هادی صدقی از تازه‌های نشر روایت فتح رونمایی می‌شود

کتاب خاطرات هادی صدقی با عنوان «ایستاده‌ام» در فرهنگسرای امید رونمایی می‌شود.
کد خبر : 416727
57413_600_800.jpg

به گزارش گروه فرهنگ و هنر خبرگزاری آنا از روابط عمومی فرهنگسرای امید کتاب «ایستاده‌ام»که از تازه‌های انتشارات روایت فتح است و به خاطرات هادی صدقی از واحد اطلاعات و عملیات در مبارزات با ضد انقلاب در جنگل‌های گیلان پرداخته و خاطرات 8 سال جنگ وی را بیان می کند و با قلم حسین گلدوست و تحقیق محمدعلی زمانیان در 248 صفحه مصور در سال 1397 به چاپ رسیده و روانه بازار شده است. 


آیین رونمایی از این اثر ارزشمند که در روز سه شنبه دوم مهرماه سال جاری انجام می گیرد، علاوه بر حضور و گفتگو با نویسنده و نیز راوی اثر(هادی صدقی)، راضیه تجار (نویسنده و محقق) پیرامون نقش خاطره نگاری در ثبت وقایع دفاع مقدس سخنرانی خواهد کرد. 


 پس از مراسم رونمایی جشن امضاء کتاب برگزار و یک نسخه از این اثر به عنوان هدیه به هر یک حاضران تقدیم شود. علاوه بر راضیه تجار، مرتضی سرهنگی مدیر دفتر ادبیات و هنر مقاومت حوزه هنری و نیز سعید اوحدی رئیس سازمان فرهنگی هنری شهرداری در مراسم رونمایی حضور خواهند داشت. لازم به ذکر است در حاشیه این مراسم نیز نمایشگاه عکس «پلاک سرخ» ، مجموعه عکس دکتر احمد کوچکیان در واقعه حصر آبادان با حضور میهمانان در نگارخانه آبی افتتاح خواهد شد. 


از کلیه علاقه‌مندان به حوزه کتاب و ادبیات دفاع مقدس دعوت می‌شود برای حضور در مراسم از ساعت 16 تا 18 سه شنبه دوم مهرماه به فرهنگسرای امید به نشانی: خیابان 17 شهریور شمالی، بالاتر از میدان شهدا، خیابان خشکبارچی ، بوستان خیام، فرهنگسرای امید مراجعه کنند و یا جهت کسب اطلاعات بیشتر با شماره 33355204 تماس بگیرند.


انتهای پیام/4100/


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته