دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
31 شهريور 1398 - 17:30
حشمتیان در گفتگو با آنا:

جلسه جبهه مستقلین با حضور نمایندگان ادوار مجلس برگزار می‌شود

دبیرکل جبهه مستقلین واعتدالگرایان از برگزاری جلسه جبهه مستقلین و اعتدالگرایان ایران با حضور نمایندگان ادوار مجلس و دبیران کل احزاب عضو این جبهه خبر داد.
کد خبر : 416707

قدرتعلی حشمتیان دبیرکل جبهه مستقلین واعتدالگرایان ایران در گفتگو با خبرنگار حوزه احزاب و تشکل‌های گروه سیاسی خبرگزاری آنا، با اعلام این خبر که دوشنبه هشتم مهرماه ۱۳۹۸ جلسه جبهه مستقلین و اعتدالگرایان ایران با حضور نمایندگان ادوار مجلس عضو این جبهه و دبیران کل احزاب عضو جبهه مستقلین و اعتدالگرایان  از ساعت 17 تا 19 در دفتر مرکزی جبهه تشکیل می‌شود، اظهار کرد: در این جلسه رؤسای جدید کمیته‌های این جبهه انتخاب و ستاد انتخابات جبهه نیز به‌طور عملی برای انتخابات پیش‌رو فعال می‌شود.


وی درباره حضور احزاب غیرعضو در این جلسه افزود: از حضور دوستان غیرعضو در جبهه همیشه استقبال کرده و استقبال می‌کنیم؛ اما خط قرمز ما عدم عضویت دوستان در دیگر جبهه‌هاست.


دبیرکل حزب مستقل  و اعتدال ایران خاطرنشان کرد: نمایندگان ادوار و چهره‌های سیاسی علاقه‌مند به‌ویژه اساتید دانشگاه‌ها و دبیران کل احزاب  غیرعضو علاقه‌مند در صورتی‌که منشور جبهه را بپذیرند، می‌توانند به عضویت این جبهه درآیند.


نایب رئیس خانه احزاب ایران  در پایان یادآور شد: جبهه مستقلین و اعتدال‌گرایان ایران ارتباطی با خانه احزاب و دیگر جبهه‌ها ندارد و در صورت تأیید هسته مرکزی جبهه با دیگر جبهه‌ها برای ائتلاف مذاکره خواهیم کرد.


انتهای پیام/4079/


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته