دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
07 خرداد 1398 - 19:22
حشمتیان در گفتگو با آنا:

عده‌ای برداشت‌های غیرصحیح از قانون اساسی دارند

دبیرکل حزب مستقلین و اعتدال‌‌‌گرایان ایران گفت: قانون اساسی مشکلی ندارد، بلکه مشکل از سوی افرادی است که برداشت‌های غیرصحیح از قانون اساسی دارند.
کد خبر : 384563

قدرتعلی حشمتیان در گفتگو با خبرنگار حوزه احزاب و تشکل‌های گروه سیاسی خبرگزاری آنا، اظهار کرد: در قانون اساسی اختیارات رئیس‌جمهور بسیار زیاد است؛ لذا اگر آقای روحانی اعتقاد دارد که اختیاراتش کافی نیست، چرا در چهار سال گذشته آن را بازگو  نکرده است؟ و چرا در سال‌های آخر ریاست جمهور این ادعا را مطرح می‌کند؟ یا چرا وقتی که به دنبال تصویب برجام بود این موضوعات را مطرح نمی‌کرد؟ چرا وقتی می‌گفت اوباما 19 بار  درخواست مذاکره با ایران را داشت موضوع کافی نبودن اختیاراتش را پیش نمی‌کشید؟


وی ادامه داد: این روزها برای اینکه رئیس‌جمهور از پاسخگویی فرار کند، مسئولیت پاسخگویی را به  گردن دیگران می‌اندازد؛ لذا اختیارات رئیس‌جمهور به حدی است که اگر از آن‌ها به درستی استفاده کند، می‌تواند مشکلات را رفع و مسیر توسعه و پیشرفت را برای کشور هموار سازد.


دبیرکل حزب مستقلین و اعتدال‌‌‌گرایان ایران تصریح کرد: امروز وضعیت بازار ارز، مشکل شدن ازدواج جوانان، وجود پدیده بیکاری و نامساعد بودن وضعیت معیشت مردم مورد پذیرش نیست و این نشان می‌دهد این مشکلات هیچ ارتباطی با اختیارات رئیس‌جمهور ندارد، بلکه ناشی از وجود برخی تنگ‌نظری‌ها در دولت است.


حشمتیان گفت: قانون اساسی مشکلی ندارد، بلکه مشکل از سوی افرادی است که دچار کج‌سلیقگی شده‌اند و برداشت‌های متفاوت و غیرصحیح از قانون اساسی دارند.


انتهای پیام/4079/پ


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته