دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
31 شهريور 1398 - 10:41
عضو شورای اسلامی شهر تهران:

اقدام ممیزان مالیاتی باعث اعتراض مؤدیان به پرونده‌ها شده‌ است

عضو شورای اسلامی شهر تهران گفت: اقدام ممیزان مالیاتی در ثبت خریداران آپارتمان‌های احداثی قولنامه‌ای قبل از صدور پایان‌کار به‌عنوان مستأجر باعث اعتراض مؤدیان به پرونده‌های تشکیل شده می‌شود.
کد خبر : 416686

به گزارش خبرنگار حوزه شهری گروه اجتماعی خبرگزاری آنا سید محمود میرلوحی در جلسه امروز شورای اسلامی شهر تهران در تذکری به شهردار تهران در خصوص تسریع در صدور پایان‌کار اظهار کرد: بررسی‌های به‌عمل آمده در ارتباط با فروش قولنامه‌ای آپارتمان‌های بناهای احداثی قبل از صدور پایان‌کار بیانگر آن است که ممیزان مالیاتی خریداران را به‌صورت مستأجر تلقی کرده و باعث اعتراض مؤدیان به پرونده‌های تشکیل شده شده است.


وی ادامه داد: یکی از دلایل اصلی طولانی شدن صدور پایان‌کار به‌خاطر اخذ موافقت سازمان آتش‌نشانی است که می‌بایست با همکاری شهرداری تهران و سازمان امور مالیاتی این روند اصلاح شود.


این عضو شورای اسلامی شهر تهران تصریح کرد: در راستای بهبود روند اخذ مالیات املاک در هیئت‌های حل اختلاف مالیاتی این نقیصه برطرف شده است.


میرلوحی خاطرنشان کرد: امیدواریم زمینه لازم برای کاهش تعداد پرونده‌های و تسریع وصول حقوق دولت و افزایش رضایت شهروندان در این خصوص فراهم شود.


انتهای پیام/4105/


 


 


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته