دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
11 شهريور 1398 - 10:48
میرلوحی در گفتگو با آنا:

نیروی انتظامی باید از طرح زیست شبانه استقبال کند

عضو شورای اسلامی شهر تهران گفت: مدیریت شهری علت مخالفت نیروی انتظامی با طرح زیست شبانه را متوجه نمی‌شود و به‌نظر می‌رسد ناجا باید از آن استقبال نیز بکند.
کد خبر : 413638

سید محمود میرلوحی در گفتگو با خبرنگار حوزه شهری گروه اجتماعی خبرگزاری آنا در ارتباط با نظر هیئت حل اختلاف مرکزی مبنی بر تأیید دفاع شورای اسلامی شهر تهران از طرح زیست شبانه اظهار کرد: ما چیزی درباره این‌که در طرح زیست شبانه چه بشود و چه نشود مطرح نکردیم، فقط اعلام کردیم شهرداری تهران در ارتباط با آن لایحه بیاورد.


وی افزود: براساس مصوبه شورای شهر قرار بود شهرداری تهران تا اردیبهشت ماه این لایحه را به شورا بیاورد ولی با توجه به اعتراضات مطرح شده و طولانی شدن مسیر فرآیند آن، طبیعتاً ارسال این لایحه به شورای شهر طول کشید و تا یکی دو ماه آینده باید این لایحه به شورا بیاید.


عضو شورای اسلامی شهر تهران در خصوص مخالفت نیروی انتظامی با طرح زیست شبانه نیز گفت: ما خیلی علت مخالفت‌های نیروی انتظامی را متوجه نشدیم و به‌نظر می‌رسد این نهاد باید از آن استقبال نیز کند چون ما قصد داریم برخی از فضاهای شهر را که در اختیار افرادی است که نباید باشد را تبدیل به عرصه عمومی کنیم.


میرلوحی اذعان کرد: با توجه به جریان افتادن روند طرح زیست شبانه، شهردار تهران می‌بایست برای رفع مشکلات و اعتراضات نیروی انتظامی با این نهاد گفتگو کند.


انتهای پیام/4105/


انتهای پیام/

ارسال نظر
قالیشویی ادیب