دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
30 شهريور 1398 - 12:24
مرفاوی در گفتگو با آنا:

برنده دربی مشخص نیست/ استقلال را نباید بازنده بدانیم

پیشکسوت استقلال گفت: نتیجه دربی با همه بازی‌های لیگ متفاوت است و نمی‌توان به خاطر نتایج ضعیف استقلال، این تیم را بازنده بدانیم.
کد خبر : 416480
BQ4K0367.jpg

صمد مرفاوی در گفتگو با خبرنگار حوزه فوتبال گروه ورزشی خبرگزاری آنا، درباره  دربی 90 و بازی پرسپولیس مقابل استقلال گفت: بازی استقلال و پرسپولیس مهم‌ترین بازی لیگ برتر محسوب می‌شود و به خاطر حساسیتی که این دو تیم دارند، نمی‌توان نتیجه آن را پیش‌بینی کرد. به‌طور حتم هر تیمی که تمرکز بهتری داشته باشد و از نظر روحی و روانی از شرایط خوبی برخوردار باشد، می‌تواند برنده این بازی باشد.


وی اظهار کرد: قطعاً من چون طرفدار استقلال هستم، دوست دارم این تیم برنده بازی شود. شاید برخی بگویند که استقلال در بازی‌های گذشته خود عملکرد قابل قبولی نداشته و در برابر پرسپولیس هم نمی‌تواند خوب ظاهر شود؛ اما من چنین اعتقادی ندارم چرا که دربی شرایط کاملاً متفاوتی دارد و هر دو تیم برای اینکه بتوانند دل هواداران خود را به‌دست بیاورند در این بازی تمام تلاش خود را به‌کار می‌گیرند.


پیشکسوت استقلال در مورد بازیکنان کلیدی این بازی تصریح کرد: نمی‌توان بازیکن کلیدی را پیش‌بینی کرد. به‌هرحال همه بازیکنان برای اینکه نام خودشان را در دربی ماندگار کنند، برای به ثمر رسیدن گل تلاش می‌کنند. هر بازیکنی که توانمند باشد، می‌تواند نتیجه این دیدار را تغییر دهد. البته تجربه هم تأثیرگذار خواهد بود و به بازیکنان کمک می‌کند.


مرفاوی تأکید کرد: بعضی مواقع یک تیم نتایج خوبی را به‌دست می‌آورد اما نمی‌تواند در دربی به نتیجه دلخواه برسد. بنابراین ما نباید از حالا هرکدام از تیم‌ها را به خاطر نتایجی که در لیگ به‌دست آورده‌اند، برنده یا بازنده بازی اعلام کنیم.


پیشکسوت استقلال در پایان به بهترین و بدترین خاطراتش در دربی اشاره کرد و گفت: قطعاً بهترین خاطراتم پیروزی‌های دربی بوده که توانستم برای تیم محبوبم استقلال گلزنی کنم و بدترین خاطراتم هم باخت‌های ما در دربی مقابل پرسپولیس بوده است.


انتهای پیام/4051/4057/


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته