دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
29 شهريور 1398 - 17:16
رأفت در گفتگو با آنا:

در درگیری با برومند مقصر نبودم/ شرایط پرسپولیس بهتر از استقلال است

مهاجم اسبق پرسپولیس گفت: در دربی 90 سرخابی‌ها شانس برنده شدن پرسپولیس بیشتر از استقلال است.
کد خبر : 416405
75300.jpg

به گزارش خبرنگار حوزه فوتبال گروه ورزشی خبرگزاری آنا، تیم فوتبال پرسپولیس در هفته چهارم لیگ برتر به مصاف استقلال می‌رود تا دربی 90 سرخابی‌ها ساعت 16 روز یکشنبه 31 شهریور 98 در ورزشگاه آزادی برگزار شود.


پایان رأفت درباره دربی 90 سرخابی‌ها به خبرنگار ورزشی آنا گفت: دیدار سنتی پرسپولیس و استقلال از جذابیت‌های زیادی برای طرفداران دو تیم برخوردار است و با توجه به شرایط دو تیم در سه هفته ابتدایی، بازیکنان دو تیم برای کسب پیروزی وارد زمین خواهند شد. پرسپولیس 6 امتیاز دارد و استقلال تنها دو امتیاز اندوخته است. این موضوع بار روانی را به سود پرسپولیس خواهد کرد.


وی ادامه داد: تیم‌های پرسپولیس و استقلال از سرمربیانی استفاده می‌کنند که تجربه مربیگری در ایران را ندارند اما شرایط گابریل کالدرون بهتر از آندره‌آ استراماچونی است چون بازیکنان پرسپولیس نسبت به فصل گذشته تغییر بسیاری کمی داشتند اما استقلال تغییرات زیادی داشته و این موضوع به ضرر این تیم خواهد بود.


مهاجم اسبق پرسپولیس در خصوص اینکه می‌توان با اطمینان از برتری سرخ پوشان برابر استقلال سخن گفت، می‌گوید: شکی نیست دو تیم هجومی بازی می کنند و دربی 90 قطعاً گل خواهد داشت. بدون شک شرایط پرسپولیس بهتر از استقلال است و احتمال برنده شدن این تیم بسیار بیشتر خواهد بود ولی برخی مواقع اتفاقاتی رخ می‌دهد که باعث می‌شود تیم برتر زمین برنده نشود.


وی در مورد درگیری که میان پرویز برومند و او در دربی 50 رخ داد و دروازه‌بان استقلال با مشت به صورت او کوبید، اظهار کرد: آن درگیری اشتباه بود و من مقصر نبودم. دعوا در فوتبال معنایی ندارد و باید در آرامش برگزار شود. هواداران دو تیم حق دارند تیم خود را تشویق کنند و بازیکنان هم نباید وارد مسائل حاشیه‌ای شوند.


رآفت درباره اینکه کدام بازیکنان در دربی 90 تأثیرگذارتر از سایرین خواهند بود، تصریح کرد: جنبه روحی و روانی مسابقه بسیار بالاست و بازیکنانی که بتوانند شرایط روحی مناسبی داشته باشند، شانس زیادی برای درخشش در دربی را دارند. به نظرم گل‌های دربی روی ضربات ایستگاهی به ثمر می‌رسد و در پرسپولیس علی علیپور، شجاع خلیل‌زاده، احمد نوراللهی و در استقلال وریا غفوری، مرتضی تبریزی و علی کریمی می‌توانند در زمره گلزنان دربی قرار بگیرند.


انتهای پیام/4048/


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته