دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
31 شهريور 1398 - 09:04
اکبرپور در گفتگو با آنا:

بهترین خاطره‌ام شکستن طلسم پرسپولیس بعد از 5 سال بود

پیشکسوت استقلال گفت: در سال 79 بعد از پنج سال بالاخره توانستیم پرسپولیس را شکست دهیم و آن پیروزی بهترین خاطره‌ام از دربی شد.
کد خبر : 416479

علیرضا اکبرپور در گفتگو با خبرنگار حوزه فوتبال گروه ورزشی خبرگزاری آنا، درباره بازی امروز بین دو تیم پرسپولیس و استقلال گفت: همه می‌دانند این بازی یکی از حساس‌ترین دیدارهای لیگ برتر به حساب می‌آید. نتیجه‌ای هم که در این دیدار به دست می‌آید هیچ ربطی به نتایج دو تیم در بازی‌های گذشته ندارد. هر دو تیم برای پیروزی به میدان می‌آیند و انگیزه و تلاش بازیکنان باعث می‌شود یکی از دو تیم برنده میدان شوند.


وی گفت: من امیدوارم برنده دربی استقلال باشد. اگرچه استقلال در بازی‌های گذشته خود در لیگ برتر نتیجه قابل قبولی نگرفته اما در دربی می‌تواند با برتری مقابل پرسپولیس شرایط را تغییر دهد. به هر حال همه منتظر این بازی هستیم و به نظر من هیچ تیمی به تیم دیگر برتری ندارد و در یک شرایط و موقعیت یکسان باید به میدان بروند.


اکبرپور در مورد بازیکنان کلیدی استقلال اظهار کرد: به نظرم بازیکنی می‌تواند در این دیدار کلیدی باشد که از سرعت خوبی برخوردار باشد و بتواند تیم را به گل برساند. در استقلال مهدی قائدی و محسن کریمی از بازیکنان سرعتی این تیم محسوب می‌شوند و می‌توانند در یک موقعیت حساس با سرعتی که دارند، تیم را به گل برسانند. این دو بازیکن به نظرم می‌توانند مشکل گلزنی استقلال را حل کنند.


پیشکسوت استقلال در مورد بهترین و بدترین خاطره‌اش از دربی گفت: سال 79 بعد از پنج سال که ما نمی‌توانستیم پرسپولیس را شکست دهیم، در آن دربی پیروز میدان شدیم و من توانستم گلزنی کنم. بهترین خاطره‌ام از دربی بود. آن زمان در بازی رفت درگیری هم به وجود آمده بود و ما هم تلاش کردیم تا در بازی برگشت طلسم پنج ساله شکست دادن پرسپولیس را بشکنیم، ضمن اینکه در همان زمان اگر ما برنده میدان می‌شدیم، به‌عنوان قهرمانی لیگ هم می‌رسیدیم که خوشبختانه این اتفاق هم افتاد. بدترین خاطره‌ام باخت 3 بر صفر ما مقابل پرسپولیس بود.


انتهای پیام/4051/4057/


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته