دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
28 شهريور 1398 - 12:13
قربانی در گفتگو با آنا:

دربی با نتیجه مساوی به پایان می‌رسد/ بهترین خاطره‌ام گلزنی برای استقلال بود

پیشکسوت استقلال معتقد است باتوجه به عملکرد هر دو تیم در سه هفته رقابت‌های لیگ، زور دو تیم استقلال و پرسپولیس به یکدیگر نمی‌رسد و بازی دربی کسل‌کننده و با نتیجه تساوی به پایان می‌رسد.
کد خبر : 416264
BQ4K0928.jpg

پیروز قربانی در گفتگو با خبرنگار حوزه فوتبال گروه ورزشی خبرگزاری آنا، درباره دیدار روز یکشنبه آینده استقلال و پرسپولیس در دربی 90 پایتخت, گفت: همیشه بازی دربی یکی از حساس‌ترین بازی‌های لیگ برتر بوده، این بازی یک دیدار معمولی نیست و هر دو تیم طرفداران زیادی دارند و برای آنها اهمیت دارد که تیمشان در دربی برنده میدان باشد. 


وی در مورد پیش‌بینی‌اش از دربی 90 پایتخت گفت: بدون شک دوست دارم استقلال برنده این دیدار باشد. اما من فکر می‌کنم با توجه به عملکرد هر دو تیم در رقابت‌های لیگ برتر، دربی امسال یک دیدار کسل‌کننده باشد و هر دو تیم هم به نتیجه تساوی برسند.


پیشکسوت استقلال عنوان کرد: دو تیم پرسپولیس و استقلال زور بردن همدیگر را ندارند و به همین خاطر پیش‌بینی‌ام از نتیجه این دیدار، تساوی است. هر دو تیم مشکلات فنی زیادی دارند و فکر نمی‌کنم این بازی برنده‌ای داشته باشد.


قربانی در پاسخ به این سؤال که کلیدی‌ترین بازیکن استقلال در بازی دربی چه کسی خواهد بود، عنوان کرد: من فکر می‌کنم وریا غفوری یکی از بازیکنان کلیدی میدان خواهد بود. البته فرشید اسماعیلی هم اگر در بازی حضور داشت به استقلال کمک زیادی می‌کرد. با این حال به نظرم وریا غفوری و قائدی با توجه سرعت بالایی که دارد می‌توانند به تیم کمک کنند. 


پیشکسوت استقلال در مورد بدترین و بهترین خاطراتش از دربی اظهار کرد: بدون شک بهترین خاطره من، پیروزهایی است که با تیم استقلال به دست آوردم. سال 82 بهترین دربی برای ما بود که با مقابل پرسپولیس برنده میدان شدیم، در دربی 58 هم با نتیجه سه بر دو مقابل پرسپولیس پیروز شدیم که یکی از گل‌های آن دیدار را من به ثمر رساندم. بدترین خاطره‌ام هم از دربی شکست‌ها بوده است.


انتهای پیام/4057/


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته