دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
26 شهريور 1398 - 11:17
ماجدی در گفتگو با آنا:

نمی‌دانم راهکار فتحی برای اجرای قانون 90 به 10 چیست/ تشخیص هواداران استقلال از پرسپولیس ممکن نیست

عضو هیئت مدیره باشگاه استقلال گفت: بدون کارت هواداری امکان تشخیص هواداران استقلال و پرسپولیس وجود ندارد اما باید صبر کنیم و ببینیم راهکار فتحی چیست.
کد خبر : 415883

به گزارش خبرنگار حوزه فوتبال گروه ورزشی خبرگزاری آنا، باشگاه استقلال اصرار دارد تا دربی 90 با پرسپولیس به دلیل میزبانی این باشگاه با قانون 90 به 10 برای تماشاگران برگزار شود تا آبی پوشان بتوانند از حمایت حداکثری هواداران خود بهره ببرند. در این میان سؤال اصلی که برای تمامی خانواده فوتبال در ایران ایجاد شده این است که باشگاه استقلال بدون کارت هواداری چگونه می‌تواند تشخیص دهد افرادی که بلیت الکترونیکی از طریق سایت خریداری می‌کنند استقلالی هستند.


حسن کریمی مدیرعامل شرکت توسعه و تجهیز اعلام کرده باشگاه استقلال تا پایان امروز فرصت دارد تا راه‌حل خود برای تشخیص هواداران را ارائه کند و اگر این کار را انجام ندهد، به دلیل آنکه نتیجه بازی موجب می‌شود هواداران دو تیم که در کنار یکدیگر نشسته‌اند دچار درگیری فیزیکی شوند قانون 90 به 10 اجرا  نمی‌شود چون امکان نشستن هواداران استقلال و پرسپولیس در کنار یکدیگر وجود ندارد.


میرشاد ماجدی درباره اینکه راهکار باشگاه استقلال برای آنکه بتواند از امتیاز میزبانی‌اش استفاده کند و 90 درصد ورزشگاه را در اختیار تماشاگران آبی پوش قرار دهد چیست؟ به خبرنگار ورزشی آنا گفت: مسئولیت برنامه‌ریزی درباره نحوه بلیت فروشی به تماشاگران دربی 90 را امیرحسین فتحی مدیرعامل باشگاه استقلال پذیرفته و او باید در خصوص اینکه چه راهکاری دارد توضیحات لازم را ارائه کند.


عضو هیئت مدیره باشگاه استقلال درباره اینکه چگونه می‌توان تشخیص داد، 90 درصد افرادی که از طریق سایت بلیت خریده‌اند استقلالی هستند، می‌گوید: حقیقتاً من هم نمی‌دانم چگونه می‌توان تشخیص داد هوادارانی که بلیت می‌خرند طرفدار استقلال هستند. قطعاً آقای فتحی راهکاری دارد که تقاضا کرده قانون 90 به 10 اجرا شود. بدون کارت هواداری امکان تشخیص هواداران استقلال و پرسپولیس وجود ندارد ولی باید صبر کنیم تا مدیرعامل استقلال راهکاری که دارد را ارائه کند. مطمئن هستم که دربی 90 با کمک تمامی مسئولان بدون مشکل و با آرامش برگزار می‌شود.


انتهای پیام/4051/4048/


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته