دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
26 شهريور 1398 - 12:24
با حضور اساتید خارجی؛

هفتمین دوره بین‌المللی پیشرفته مربی بدن‌ساز ویژه رشته‌های ورزشی برگزار می‌شود

هفتمین دوره بین‌المللی پیشرفته مربی بدن‌ساز ویژه رشته‌های ورزشی توسط پژوهشگاه تربیت‌بدنی و علوم ورزشی در آبان ماه سال جاری برگزار می‌شود.
کد خبر : 415919
a (52).jpg

به گزارش خبرنگار حوزه ورزش گروه دانشگاه خبرگزاری آنا، هفتمین دوره بین‌المللی پیشرفته مربی بدن‌ساز ویژه رشته‌های ورزشی توسط پژوهشگاه تربیت‌بدنی و علوم ورزشی باهدف ارتقای دانش و مهارت مربیان بدن‌ساز رشته‌های ورزشی مختلف از 11 تا 17 آبان ماه سال جاری به مدت هفت روز در تهران برگزار خواهد شد.


 در این دوره، علاوه بر مدرسان داخلی همچون حمید رجبی، حمید علی نژاد، رامین امیر ساسان، ناصر امیری، بهمن میرزایی، مرتضی بهرامی نژاد، محمد شریعت زاده، بهمن تار وردی زاده، محمد فشی، محمدعلی قرائت و صادق امانی از ایران، دکتر فیلیپ کلمنته از مدرسان یوفا از کشور پرتغال نیز برای تدریس همکاری خواهد داشت و مباحث روز دنیا در حوزه علم تمرین و بدن‌سازی به‌صورت تئوری و عملی برای شرکت‌کنندگان ارائه می‌دهند..


اصول و طراحی تمرینات مقاومتی و استقامتی، تحلیل نیازهای ورزشکار، خستگی و ریکاوری، تیپرینگ و اوج رسانی، زمان‌بندی تمرینات سالیانه، Functional Training، تغذیه و مکمل‌های ورزشی، کاربرد تمرینات نوین ازجمله کاتسو، TRX، CrossFit، پلیومتریک و بدن‌سازی تخصصی ویژه رشته‌های فوتبال، کشتی و رزمی، والیبال و بسکتبال، شنا و قایقرانی و ورزش‌های راکتی ازجمله مباحثی که در این دوره ارائه خواهد شد.


شایان‌ذکر است به شرکت‌کنندگانی که موفق به قبولی در آزمون پایان دوره  گواهی اعطا خواهد شد.  همچنین فدراسیون بدن‌سازی و پرورش اندام به‌منظور بهره‌مندی مربیان خود از این دوره، 100 امتیاز بازآموزی به شرکت‌کنندگان اختصاص داده است. .


علاقه‌مندان می‌توانند برای ثبت‌نام این دوره به سامانه کارگاه‌ها و دوره‌های آموزشی پژوهشگاه تربیت بدنی و علوم ورزشی مراجعه  کنند.


انتهای پیام/4084/


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته