دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
12 شهريور 1398 - 13:48
فتحی در گفتگو با آنا:

نخستین خبرنامه الکترونیکی پژوهشگاه تربیت بدنی و علوم ورزشی منتشر شد

مدیر روابط عمومی پژوهشگاه تربیت بدنی و علوم ورزشی از انتشار نخستین خبرنامه الکترونیکی پژوهشگاه خبر داد و گفت: این خبرنامه الکترونیکی به صورت دو ماهنامه منتشر می‌شود.
کد خبر : 413919
_MID0005.jpg

رضا فتحی در گفتگو با خبرنگار حوزه ورزش گروه دانشگاه خبرگزاری آنا  از انتشار نخستین خبرنامه الکترونیکی پژوهشگاه خبر داد و اظهار کرد: با هدف اطلاع رسانی فعالیت‌های علمی پژوهشی – کاربردی در فضای مجازی و به منظور آگاهی استادان، دانشجویان، پژوهشگران و علاقه مندان حوزه علوم ورزشی از اخبار، وقایع و رویدادهای علمی، پژوهشی و کاربردی پژوهشگاه، این خبرنامه که مشتمل بر نتایج آخرین دستاوردهای پژوهشی، تازه‌های نشر، مطالب علمی، فعالیت‌های معاونت‌ها و اخبار و رویدادهای پزوهشگاه است، منتشر شد.


وی افزود: در این نشریه سعی شده است تا گوشه‌ای از فعالیت‌های انجام شده نظیر، اجرای طرح‌های پژوهشی، گزارش نتایج آخرین دستاوردهای علمی محققان حوزه علوم ورزشی کشور، برگزاری دوره‌های آموزشی، بازدید مقامات و شخصیت‌ها از پژوهشگاه، مطالب علمی ارائه شده توسط اعضای هیأت علمی در قالب مقاله و اینفوگراف و همچنین معرفی آزمایشگاه و مرکز تخصصی مشاوره ورزشی در اختیار مخاطبان قرار گیرد.


مدیر روابط عمومی پژوهشگاه علوم ورزشی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری عنوان کرد: این خبرنامه الکترونیکی به صورت دو ماهنامه منتشر می‌شود.


انتهای پیام/4084/


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته