دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
26 شهريور 1398 - 11:57
رئیس ستاد اجرایی فرمان امام(ره) در جمع خبرنگاران:

روزانه ۳۰۰ نفر در مناطق کم‌برخوردار مشغول به کار می‌شوند

رئیس ستاد اجرایی فرمان امام(ره) گفت: روزانه ۱۰۰ بنگاه کوچک و خرد با اشتغال ۳۰۰ نفر در مناطق کم‌برخوردار ایجاد می‌شود.
کد خبر : 415874
zanan-tavanmand.jpg

به گزارش خبرنگار حوزه رفاه گروه اجتماعی خبرگزاری آنا، محمد مخبر در حاشیه مراسم پویش مشق احسان که صبح امروز در مصلای تهران برگزار شد در جمع خبرنگاران اظهار کرد: ما از مردم عزیز تشکر می‌کنیم که همچون هر سال به کمپین‌های کمک‌رسانی به مناطق محروم ما را یاری می‌کنند.


وی با بیان اینکه این دست از پویش‌ها همچون هر سال از اواخر شهریور و اوایل مهرماه برگزار می‌شود، از افتتاح همزمان ۱۲۰ مدرسه در ۲۵ استان با ۷۰۴ کلاس درس به همت ستاد اجرایی فرمان حضرت امام خبر داد که در ۶ ماه گذشته احداث شده است.


رئیس ستاد اجرایی فرمان امام(ره) تصریح کرد: این مدارس با هماهنگی آموزش و پرورش استانها شناسایی و صرفاً در روستاها احداث شده است.


مخبر با اشاره به این مطلب که امروز ۲۵۰ هزار بسته با همت گروه‌های جهادی بسته‌بندی و به مناطق کم‌برخوردار ارسال می‌شوند، گفت: امیدواریم با حمایت مردم این تعداد از بسته‌ها به ۵۰۰ هزار نفر برسد.


وی همچنین به فعالیت‌های ستاد اجرایی فرمان حضرت امام در حوزه اشتغال سخن به میان آورد و افزود: روزانه ۱۰۰ بنگاه کوچک و خرد با اشتغال ۳۰۰ نفر در مناطق کم‌برخوردار ایجاد می‌شود.


مخبر اذعان کرد: تاکنون ۶ هزار روستا در راستای توسعه اشتغال به کارگاه تبدیل شده‌اند.


رئیس ستاد اجرایی فرمان امام(ره) در ارتباط با بسته‌های لوازم‌التحریری که در پویش مشق احسان به مناطق کم‌برخوردار ارسال می‌شوند نیز گفت: کلیه این اقلام ایرانی هستند و از سوی تولیدکنندگان داخلی تامین شده است.


انتهای پیام/۴۱۰۵/


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته