دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
24 شهريور 1398 - 12:44

واکنش باشگاه استقلال به حواشی «دختر آبی»/ تمام صفحات انگلیسی منتسب به باشگاه «فیک نیوز» هستند

مدیر رسانه‌ای باشگاه استقلال گفت: هر شخصی می‌تواند لوگوی استقلال را در صفحه کاربری‌اش بگذارد و خود را نماینده باشگاه بداند ولی استقلال توئیتر انگلیسی ندارد.
کد خبر : 415576
photo_2019-08-10_14-04-31.jpg

به گزارش خبرنگار حوزه فوتبال گروه ورزشی خبرگزاری آنا، مرگ سحر خدایاری، بانوی هوادار استقلال در رسانه‌های بیگانه به‌شدت مورد بازتاب قرار گرفته و این اتفاق به دلیل توئیت انگلیسی بوده که رسانه‌های معاند  مدعی شدند منتسب به باشگاه استقلال است.


محمد نوری‌فر مدیر رسانه‌ای باشگاه استقلال در خصوص اینکه توئیت انگلیسی منتسب به باشگاه استقلال باعث شده تا مرگ خدایاری بیش از اندازه توسط رسانه‌های بیگانه بازتاب منفی پیدا کند به خبرنگار ورزشی آنا گفت: باشگاه استقلال حساب انگلیسی در توئیتر ندارد و در شبکه‌های اجتماعی استقلال تنها به زبان فارسی حساب دارد که همگی مشخص هستند. این حساب‌ها در توئیتر، اینستاگرام و تلگرام موجود است و توئیت منتسب به باشگاه استقلال را تکذیب می‌کنیم.


مدیر رسانه‌ای باشگاه استقلال اضافه کرد: باشگاه استقلال تنها یک ویدئوی سکوت یک دقیقه‌ای بازیکنان در تمرین را در خصوص مرگ سحر خدایاری پخش کرد و هیچ واکنش دیگری نسبت به مرگ خدایاری ارائه نکرده است. ما رسانه رسمی باشگاه استقلال هستیم و قصد داریم در هفته آینده توئیتر انگلیسی را راه‌اندازی کنیم.


نوری‌فر با اشاره به این موضوع که در فضای مجازی حساب‌های کاربری زیادی وجود دارند که خود را رسانه باشگاه استقلال می‌دانند، تصریح کرد: تمامی حساب‌هایی که مدعی هستند متعلق به باشگاه استقلال بوده‌اند، «فیک» و غیرحقیقی هستند. هر شخصی می‌تواند در فضای مجازی حسابی را به نام باشگاه استقلال باز کند و با گذاشتن عکس لوگوی باشگاه خود را رسانه رسمی اعلام کند؛ اما هیچ‌کدام واقعی نیستند و باشگاه استقلال تنها یک ویدئوی کمتر از یک دقیقه را منتشر کرده و الباقی متعلق به استقلال نیست.


انتهای پیام/4051/4048/پ


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته