دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
21 شهريور 1398 - 12:36
ماجدی در گفتگو با آنا:

فتحی موضع باشگاه استقلال را مشخص می‌کند/ دختر آبی بیماری داشته است

عضو هیئت مدیره باشگاه استقلال گفت: امیرحسین فتحی ایران نیست تا موضع باشگاه استقلال را مشخص کند ولی خواهر دختر آبی گفته که او به بیماری مبتلا بوده است.
کد خبر : 415139
دختر آبی.jpg

به گزارش خبرنگار حوزه فوتبال گروه ورزشی خبرگزاری آنا، خودسوزی سحر خدایاری که منجر به مرگ این دختر جوان شد او را به دختر آبی مشهور کرد و بحث ورود بانوان به ورزشگاه‌ها را به حاشیه کشاند. در شرایطی که پیش از این بانوان موفق شده بودند در ورزشگاه آزادی نظاره‌گر بازی تیم ملی فوتبال برابر بلاروس و دیدار فینال پرسپولیس با کاشیما ژاپن باشند مرگ دختر آبی فضا را ملتهب کرد. 


در این میان توئیتی از سوی منتسب به باشگاه استقلال منتشر شد که در آن نوشته شده بود «سحر خدایاری دختر هوادار استقلال که دوشنبه هفته پیش مقابل دادسرا خودسوزی کرده بود، درگذشت تا ده‌ها آرزوی ساده را با خود زیر خاک ببرد» بسیاری معتقدند این توئیت آغاز ماجراهای حاشیه‌ای بوده که داستان دختر آبی را به همراه داشته است و رسانه‌های بیگانه با استناد به آن موجی ایجاد کرده و روی آن سوار شدند تا بحث ورود بانوان به ورزشگاه‌ها را به چالش بکشند.


میرشاد ماجدی درباره توئیت منتسب به باشگاه استقلال درباره مرگ سحر خدایاری بانوی هوادار این باشگاه به خبرنگار ورزشی آنا گفت: آقای امیرحسین فتحی مدیرعامل باشگاه استقلال، ایران نیست و فردا به تهران برمی‌گردند تا توضیحات لازم را درباره موضع باشگاه مشخص کنند ولی توئیتر باشگاه استقلال فیلمی یک دقیقه‌ای را درباره مرگ خدایاری منتشر کرده و توئیت دیگری از سوی باشگاه انتشار نیافته است.


عضو هئیت مدیره باشگاه استقلال در مورد اینکه موضع وی در خصوص مرگ سحر خدایاری چیست، می‌گوید: موضع من همان موضع باشگاه است. یکی از هواداران این باشگاه فوت شده و باید تحقیقات لازم در مورد علت مرگ آن مشخص شود. در توئیت باشگاه هم به مرگ او اشاره شد و مسلماً هر انسانی که می‌میرد آرزوهایی داشته که به آن نرسیده است. من در حال تحقیق هستم و نمی‌توانم تا زمانی که تحقیقات کامل شود اظهارنظر خاصی در مورد مرگ این هوادار داشته باشم.


ماجدی ضمن تسلیت به خانواده مرحومه خدایاری، یادآور شد: صحبت‌های پدر مرحومه سحر خدایاری را شنیدم که می‌گفت دخترش بیمار بوده و به او به‌صورت پنهانی توسط مادرش دارو داده می‌شده است. خواهرش هم گفته بود مرحومه به بیماری دو قطبی مبتلا بوده است. باید صبر کنیم تا ابعاد کامل مرگ خدایاری مشخص شود و با حضور آقای فتحی موضع باشگاه استقلال مشخص خواهد شد.


وی در پایان اظهار کرد: هر ناراحتی و اندوهی که برای هر هوادار استقلال به‌وجود می‌آید صرف‌نظر از هر علت، مسئولین باشگاه را نگران و ناراحت می‌کند. یاد سحر در خاطر همه ما باقی خواهد ماند.


انتهای پیام/4048/


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته