طرح تکریم اربابرجوع از راه دور اقبال به دانشگاه را افزایش میدهد
سیدرضا جزءمومنی مدیر روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی واحد دامغان در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری آنا در دامغان، توسعه مرزهای خدمت را از مهمترین ضرورتهای کار در دانشگاه معرفی و اظهار کرد: نوع و کیفیت شکلی و محتوایی خدمت در دانشگاه بنابر ساختار دانشمحور و حضور دانشجویان آگاه و استادان مجرب و همکاران دانشگاهی باید کریمانهتر و با بیشترین سطح انطباق با منشور خدمترسانی در قالب حقوق شهروندی در سازمانها و نهادها همراه باشد.
وی با یادآوری طرح تکریم اربابرجوع تأکید کرد: باید دامنه خدمت به شکلی طراحی شود تا اربابرجوع با رضایت کامل محیط دانشگاه را ترک کند؛ بنابراین در هیئت رئیسه تصویب شد تا میز خدمت در دسترس مراجعان باشد و اربابرجوع بدون دغدغه در محل ورودی دانشگاه، مشکلات خود را مطرح کند و در صورت نیاز با راهنمایی مشاوران و کارشناسان، نشانی جایگاه خدمت را با اخذ کروکی دریافت کرده و با کمترین اتلاف وقت پاسخ خود را دریافت کند.
جزءمومنی یادآور شد: بسیاری از امور دانشگاهی میتواند با تماس تلفنی کارگشایی شود و نیازی به حضور در دانشگاه نیست؛ بنابراین با تأکید سرپرست واحد دامغان و با جلب رضایت همکاران، شماره تماس خصوصی (همراه) 43 نفر از معاونان، مدیران آموزشی، مدیران ستادی، کارشناسان و مسئولان واحد در قالب اطلاعیه طرح تکریم از راه دور در فضای مجازی، وب پرتال واحد و رسانههای خبری قرار گرفت تا عموم دانشجویان و دانشآموختگان از سراسر ایران این امکان را داشته باشند که جواب پرسشهای خود را بدون واسطه و معطلی دریافت کنند.
مدیر روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی واحد دامغان از ستاد هدایت تحصیلی در سال جاری نیز گفت و خاطرنشان کرد: جدا از کاهش ضریب جمعیت داوطلبان حضور در دانشگاه و توسعه ناهمگن مؤسسات آموزشی، واحد دامغان بنابر تأکیدات سازمانی در معرفی توانمندیهای دانشگاه، تلاش کرد منطبق با آییننامه، فضای خاص و در دسترسی را در مرکز شهر تهیه کند و با حضور کارشناسان، با راهنمایی و مشاوره، بخشی از توانایی علمی و پژوهشی را با حضور استادان و متخصصان، همراه با دانشجویان مستعد و دانشآموختگان موفق معرفی کند.
مدیر روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی واحد دامغان، کیفیت تبلیغات محیطی را وابسته به واقعیتها در ظرفیت خدمترسانی معرفی کرد و افزود: واحد دامغان در سه پایگاه اطلاعرسانی در قالب ستاد هدایت تحصیلی، توانست وظیفه مشاوره و راهنمایی را به خوبی عملیاتی و با مشاوره و ثبتنام رایگان، وظیفه ساختاری روابط عمومی را معرفی کند و از آن مهمتر، اراده کرد تا مردم شهر و استان را با بخشی از تواناییهای بعضاً انحصاری در نیروی علمی و رشتهگرایشهای خاص آشنا کند و از عموم مردم دعوت کرد تا در محیط دانشگاه حاضر شوند و از ظرفیتهای واحد دامغان بهویژه در بخش تجهیزاتی، فضای آموزشی و پژوهشی، خدمات رفاهی و زمینههای رشد مهارتی که برای نخستین سال در این واحد رونمایی شده است، دیدن کنند.
به گزارش آنا، اداره روابط عمومی واحد دامغان تاکنون بیش از 50 اطلاعیه با مفاهیم مربوط به داشتهها و ظرفیتهای این واحد در تمام زمینهها صادر کرده و اعتقاد دارد با دعوت از شهروندان، کماکان بهعنوان نخستین مؤسسه آموزش عالی در دامغان، میتواند کانون خدمت و عامل تعالی دانش و تخصص باشد.
این واحد دانشگاهی با 6 دانشکده مصوب و با بیش از 100 رشتهگرایش تحصیلی در مقاطع کاردانی، کارشناسی، کارشناسی ارشد و دکتری حرفهای داروسازی و 22 رشته در مقطع دکتری تخصصی، همچنان بهعنوان یکی از دانشگاههای مستعد و کارآفرین با افتخار پذیرای دانشجویان خواهد بود.
انتهای پیام/4103/4062/
انتهای پیام/