دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
22 شهريور 1398 - 13:49
وضعیت راه‌های کشور؛

آخرین وضعیت محور کرج ـ چالوس/ ترافیک سنگین و مه‌گرفتگی همراه با کاهش دید

وضعیت جوی و ترافیکی محور کرج ـ چالوس در محدوده ولی‌آباد دارای مه‌گرفتگی همراه با کاهش دید است
کد خبر : 415249
13980622000110_Test_PhotoN.jpg

به گزارش گروه استان‌های خبرگزاری آنا از به نقل از پلیس راهور ناجا، آخرین گزارش دریافتی در روز جمعه 22 شهریورماه حاکی است که وضعیت جوی و ترافیکی محور کرج ـ چالوس در محدوده ولی‌آباد دارای مه گرفتگی همراه با کاهش دید است.


پلیس راهور از رانندگان خواست تا با توجه به شرایط ترافیک سنگین با مأموران پلیس راه همکاری داشته باشند تا از هرگونه حوادث احتمالی پیشگیری شود.


در استان گیلان (اکثر محورها) و استان اردبیل (محورهای اردبیل-آستارا و اردبیل-خلخال) شاهد بارش باران هستیم.


در استان اردبیل (محورهای اردبیل-آستارا, خلخال-اسالم گردنه الماس) و ارتفاعات محورهای کرج-چالوس, کیاسر-سمنان و فیروزکوه شاهد مه گرفتگی همراه با کاهش دید هستیم.


همچنین ترافیک در مسیر شمال به جنوب محور کرج-چالوس محدوده‌های دزبن,هزارچم,پل زنگوله-نیمه سنگین و طول محور پرحجم و روان، در مسیر شمال به جنوب محور هراز محدوده نارنجستان تا تونل شماره 1 سنگین و محدوده لاریجان-نیمه سنگین و طول محور پرحجم و روان، در مسیر شمال به جنوب محور رشت-قزوین محدوده‌های عوارضی امامزاده هاشم و رودبار-نیمه سنگین و طول محور پرحجم و روان، در مسیر شمال به جنوب محور فیروزکوه محدوده‌های تونل شیرگاه ,کارسالار و زیرآب –نیمه سنگین و طول محور پرحجم و روان و در آزادراه کرج به قزوین محدوده پل کردان تا پل حصارک-نیمه سنگین گزارش شده است.


سایر محورهای مواصلاتی کشور از جوی آرام و ترافیکی روان برخوردار هستند.


انتهای پیام/4078/


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته