دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
13 خرداد 1398 - 13:34
با سخنرانی خسروپناه انجام شد؛

برگزاری نشست معرفت‌افزایی با حضور 230 استاد از دانشگاه‌های البرز

نشست معرفت‌افزایی تحول در علوم انسانی با محور بیانیه گام دوم انقلاب به میزبانی بسیج اساتید دانشگاه آزاد اسلامی کرج و با حضور 230 استاد دانشگاه‌ برگزار شد.
کد خبر : 385936
_IRL7275.jpg

به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا از کرج، مسئول بسیج اساتید دانشگاه آزاد اسلامی واحد کرج از برگزاری نشست معرفت‌افزایی با موضوع تحول در علوم انسانی با محور بیانیه گام دوم به همت بسیج اساتید استان البرز، نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری، معاونت فرهنگی و اجتماعی و بسیج اساتید دانشگاه آزاد اسلامی واحد کرج در سالن شهید مطهری دانشکده دامپزشکی این دانشگاه خبر داد.


یعقوب فتحی با ابراز خرسندی از استقبال چشمگیر استادان رشته‌های علوم انسانی و دروس معارفی در این نشست به آنا گفت: این نشست معرفت‌افزایی با حضور 230 نفر از استادان دانشگاه‌های استان البرز و با سخنرانی حجت‌الاسلام  عبدالحسین خسروپناه معاون علوم انسانی و هنر دانشگاه آزاد اسلامی برگزار شد.


وی افزود: خسروپناه در این نشست تخصصی مهم‌ترین سرفصل‌های تعالی و تحول در علوم انسانی با محوریت بیانیه گام دوم  را تشریح و خاطرنشان کرد که تعالی و تحول در علوم انسانی مقوله‌ای چندبعدی علمی اجرایی است که برای دستیابی به الگوی تحول در آن، جامع‌نگری لازم است که باید به همت همه استادان و صاحب‌نظران در عرصه علوم انسانی محقق شود.


فتحی با اشاره به بیانیه گام دوم انقلاب اظهار کرد: به باور معاونت علوم انسانی و هنر دانشگاه آزاد اسلامی این بیانیه چراغ راه کشور در همه عرصه‌هاست و با بهره‌گیری از یکی از مهم‌ترین سرفصل‌های این بیانیه که همان بحث علم و پژوهش است باید در زمینه علوم انسانی تحول و تجدید نظر جدی صورت بگیرد تا شاهد نقش‌آفرینی تمدن نوین اسلامی باشیم.


در این نشست تعدادی از استادان حاضر در جلسه پرسش‌های خود را درباره مسائل مربوط به علوم انسانی مطرح و در این زمینه تبادل نظر صورت گرفت.


انتهای پیام/4062/


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته