دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
22 شهريور 1398 - 13:19
استاندار خراسان‌جنوبی مطرح کرد؛

توسعه نیافتن زیرساخت‌ها دلیل عمده عدم گرایش سرمایه‌گذاران فعالیت در بافت قدیم

استاندار خراسان‌جنوبی، یکی از دلایل عمده عدم گرایش سرمایه‌گذاران فعالیت در بافت قدیم را توسعه نیافتن زیرساخت‌ها برشمرد.
کد خبر : 415246
newnews_EToolsFile_021-e5b4c82a-2aa7-4f9a-b515-397acede02d2.jpg

به گزارش گروه استان‌های خبرگزاری آنا از استانداری خراسان‌جنوبی، جلسه ستاد بازآفرینی پایدار شهری استان خراسان‌جنوبی با حضور سیدمحمد پژمان معاون وزیر مسکن و شهرسازی و مدیرعامل ستاد ملی بازآفرینی پایدار شهری، نمایندگان استان خراسان‌جنوبی در مجلس شورای اسلامی، سیدمجتبی علوی‌مقدم معاون عمران و معماری ستاد ملی بازآفرینی شهری و مدیران استانی به ریاست استاندار خراسان جنوبی برگزار شد.


استاندار خراسان‌جنوبی در این جلسه با اشاره به عزم و عنایت دولت به مقوله بازآفرینی شهری اظهار کرد: مشکلات بافت قدیم شهر بیرجند به قبل از انقلاب برمی‌گردد و امروز در استان خراسان‌جنوبی انگیزه بالایی در مجموعه مدیران در راستایی اجرایی‌کردن اقدامات بازآفرینی پایدار شهری وجود دارد.


محمدصادق معتمدیان، یکی از دلایل عمده عدم گرایش سرمایه‌گذاران فعالیت در بافت قدیم را توسعه نیافتن زیرساخت‌ها برشمرد و خواستار توجه ویژه مدیرعامل ستاد ملی بازآفرینی پایدار شهری در راستای حمایت همه‌جانبه در مسیر اجرایی‌کردن اقدامات بازآفرینی در شهرستان‌های استان به ویژه بیرجند شد.


وی مطرح کرد: ترویج و توسعه نهاد مردمی توسعه محلات هم‌راستای ستاد بازآفرینی پایدار شهری در دستور کار مدیریت ارشد استان قرار دارد.


انتهای پیام/4078/


انتهای پیام/

برچسب ها: سرمایه‌گذاران
ارسال نظر
هلدینگ شایسته