دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
21 شهريور 1398 - 16:31
نگاهداری مطرح کرد؛

تمرکز بر درآمدزایی و بازاریابی فعال برای ظرفیت‌های آزمایشگاهی و کارگاهی دانشگاه آزاد اسلامی

رئیس پژوهشگاه و شبکه آزمایشگاهی دانشگاه آزاد اسلامی تمرکز بر درآمدزایی و بازاریابی فعال برای ظرفیت‌های آزمایشگاهی و کارگاهی، اخذ تأییدیه استاندارد برای آزمایشگاه‌ها و انجام خدمات تخصصی خاص را از رویکردهای شبکه آزمایشگاهی این دانشگاه دانست.
کد خبر : 415175
IMG_2459.JPG

به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا از رودهن، بابک نگاهداری رئیس پژوهشگاه و شبکه آزمایشگاهی دانشگاه آزاد اسلامی صبح امروز با همراهی حسن شهرکی‌پور رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد رودهن و مالک میرهاشمی معاون پژوهش و فناوری این واحد دانشگاهی از امکانات کارگاهی، آزمایشگاهی و مرکز رشد واحدهای فناور دانشگاه آزاد اسلامی  واحد رودهن بازدید کرد.


نگاهداری در حاشیه این بازدید با بیان اینکه دانشگاه آزاد اسلامی از زیرساخت‌های تخصصی آزمایشگاهی و کارگاهی بی‌نظیری در واحدهای دانشگاه آزاد اسلامی برخوردار است، گفت: اگر الگوی مدیریتی واحدها به‌گونه‌ای باشد که منافع و سود دانشگاه و استادان و کارشناسان خبره از ارائه خدمات تخصصی آزمایشگاهی توأمان در نظر گرفته شود، به‌یقین تحول جدی در این حوزه شکل خواهد گرفت.


وی افزود: تمرکز بر درآمدزایی و بازاریابی فعال برای ظرفیت‌های آزمایشگاهی و کارگاهی دانشگاه با مشارکت استادان، اخذ تأییدیه استاندارد برای آزمایشگاه‌ها، انجام خدمات تخصصی خاص برای آزمایشگاه‌ها استاندارد متناسب با ظرفیت‌های تجهیزاتی و علمی هر کدام، بهینه‌سازی از مهم‌ترین رویکردهای شبکه آزمایشگاهی دانشگاه است.



رئیس پژوهشگاه و شبکه آزمایشگاهی دانشگاه آزاد اسلامی گفت: با توجه به اینکه واحد رودهن از امکانات کارگاهی و آزمایشگاهی خوبی برخوردار است، سایر واحدها در سطح منطقه و استان می‌توانند به‌خصوص از امکانات مرکز رشد واحدهای فناور برای استقرار و راه‌اندازی بخش‌های تولیدی و کارگاهی استفاده کنند.


انتهای پیام/4062/


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته