دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
فقیه:

همایش توجیهی استراتژی‌های حوزه آموزش بنیاد شهید و امور ایثارگران از طریق ویدئوکنفرانس برگزار می‌شود

مدیرکل آموزش بنیاد شهید و امور ایثارگران گفت: همایش توجیهی استراتژی‌های حوزه آموزش این نهاد از طریق ویدئوکنفرانس برگزار می‌شود.
کد خبر : 415151
IMG15350700.jpg

به گزارش گروه فرهنگ و هنر خبرگزاری آنا از بنیاد شهید و امور ایثارگران، محمد‌علی فقیه از برگزاری  همایش توجیهی استراتژی‌های حوزه آموزش بنیاد شهید و امور ایثارگران با هدف ارتقاء دانش و توجیه استراتژی آموزشی و فرهنگی این نهاد از طریق ویدئوکنفرانس خبر داد.


وی با اعلام این خبر بیان کرد: همایش توجیهی استراتژی‌های معاونت فرهنگی در حوزه آموزش بنیاد شهید و امور ایثارگران روز شنبه 23 شهریورماه 98 به ‌صورت همزمان و آنلاین و از طریق ویدئو کنفرانس با همکاری مرکز مخابرات ایران و با حضور معاونان توسعه مدیریت و منابع، فرهنگی و آموزشی، حقوقی و امور مجلس برگزار می‌شود.


مدیرکل آموزش بنیاد شهید و امور ایثارگران تصریح کرد: این همایش برای مدیران‌کل، معاونان فرهنگی و روسای ادارات آموزش بنیاد استان‌ها در موضوع  توجیه استراتژی‌های معاونت فرهنگی در حوزه آموزش به‌خصوص مدیریت شهریه دانشجویی در سال تحصیلی 99-98 در مرکز مخابرات ایران و هم‌زمان مراکز مخابرات استان‌ها برگزار می‌شود. برگزاری این همایش توجیهی به‌ صورت ویدئو کنفرانس با استفاده از فناوری‌های نوین و به منظور صرفه‌جویی در وقت و هزینه‌ها است.


انتهای پیام/4100/


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته