دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
19 شهريور 1398 - 20:10
ویلموتس:

یک دیوار از گل‌زنی ما جلوگیری می‌کرد

سرمربی تیم ملی فوتبال ایران گفت: در این بازی، با یک دیوار روبه‌رو بودیم که از گل‌زنی ما جلوگیری می‌کرد. ما 10 موقعیت گل داشتیم که 2 گل زدیم.
کد خبر : 414958
18514_166.jpeg

به گزارش گروه ورززشی خبرگزاری آنا از سایت رسمی فدراسیون فوتبال، مارک ویلموتس، سرمربی تیم ملی فوتبال در نشست خبری پس از بازی ایران  مقابل هنگ کنگ عنوان کرد: ما سه امتیاز را کسب کردیم. دو گل زدیم و این خوب است. در این بازی، با یک دیوار روبه‌رو بودیم که از گل‌زنی ما جلوگیری می‌کرد. ما 10 موقعیت گل داشتیم که 2 گل زدیم. به هر حال ما در آغاز روند آماده‌سازی خود هستیم و هر روز بهتر از قبل می‌شویم.


وی در پاسخ به این‌که آیا جو ورزشگاه به‌صورت کلی مشکلی برای تیم ایران بود یا نه گفت: نه ما با هیچ مشکلی در ورزشگاه رو‌به‌رو نبودیم. ما آمده بودیم فوتبال بازی کنیم. پس درباره موضوعات خارج از فوتبال حرفی نداریم.


ویلموتس در پاسخ به این پرسش که تیمش جزو بهترین‌های آسیا است و این‌که چه برنامه‌های دیگری در ذهنش دارد عنوان کرد: کار مربوط به ما این است  که سیستم تیم ملی را بهبود ببخشیم. برخی از کار برعهده باشگاه‌هاست و در واقع اموری است که باشگاه‌ها پیش می‌برند. در بحث تیم ملی، موضوع مهم سیستم است که بهبود بخشیدیم و در امور تهاجمی بهتر شدیم. سعی می‌کنیم هم‌چنان کارآمدی مؤثری هم در دفاع داشته باشیم.


انتهای پیام/4127/


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته